محسن وحدانی دبیر هیِئت تنیس استان تهران شد

محسن وحدانی دبیر  هیِئت تنیس استان تهران شد
طی حکمی از سوی سرپرست هیئت تنیس استان تهران محسن وحدانی به عنوان سرپرست دبیری استان تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، طی حکمی از سوی فرشاد صفتی سرپرست هیئت تنیس استان تهران ،پس از انجام مراحل قانونی و تایید اداره کل ورزش وجوانان استان تهران محسن وحدانی را به عنوان سرپرست دبیری هیئت تنیس استان تهران ممنصوب کرد.

در حکم وی آمده است:

احتراما با توجه به تعهد ، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در امر مدیریت ورزشی به  موجب این حکم به سمت سرپرست دبیری هیئت تنیس استان تهران منصوب میگردید.

امید است با اتکال به خداوند قادر و توانا و بهره گیری از کلیه عوامل اجرایی و متخصص این رشته در سطح استان پهناور تهران و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است که محسن وحدانی از کارشناسان رشته تربیت بدنی و داور تنیس میباشند که از سوابق اجرایی وی میتوان به تهیه کنندگی در صدا وسیما و سردبیری باشگاه خبرنگاران ، مدیر اجرایی باشگاه یاسین پیشرو قم ، مشاور مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان ، مشاور رئیس فدراسیون اتومبیل رانی وموتورسواری ، دبیر کمیته توریسم ورزشی سازمان گردشگری ومیراث فرهنگی استان تهران ، سردبیر مجله تخصصی فدراسیون تنیس و ... اشاره  کرد.

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.