قهرمانی سریع شطرنج جهان؛توقف قهرمان جهان مقابل احسان قائم مقامی در دور نخست، ادامه رقابتها با حضور 158 شطرنجباز در برلین

قهرمانی سریع شطرنج جهان؛توقف قهرمان جهان مقابل احسان قائم مقامی در دور نخست، ادامه رقابتها با حضور 158 شطرنجباز در برلین
رقابتهای قهرمانی شطرنج سریع جهان در برلین آلمان در حال برگزاری است. استاد بزرگ احسان قائم مقامی موفق شد در دور نخست این رقابتها قهرمان جهان و شانس اول قهرمانی این رقابتهای بزرگ را متوقف کند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، رقابتهای قهرمانی شطرنج سریع جهان با شرکت 158 شطرنجباز در برلین آغاز شده است. احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان نیز در این رقابتها شرکت پیدا کرده است.

در دور نخست مسابقات احسان قائم مقامی در مقابل مگنوس کارلسن مرد شماره یک شطرنج جهان را متوقف کند. قائم مقامی دو روز پیش نیز به عنوان قهرمانی رقابتهای بین المللی باکو دست پیدا کرده بود.

در دور دوم قهرمانی شطرنج سریع جهان ، نماینده کشورمان دیدار خود را به ولادیمیر کرامنیک قهرمان و نابغه شطرنج روسیه و نفر نهم جهان واگذار کرد. در دور سوم این رقابتها نیز قائم مقامی به نتیجه تساوی مقابل گودنا از ایتالیا دست پیدا کرد.

دور چهارم این رقابتها در حال پیگیری است.

۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.