/سومین دوره بازیها داخل سالن آسیا- ویتنام/ سرپرست تیم فوتسال بانوان: برای کسب مدال طلا تلاش می کنیم

/سومین دوره بازیها داخل سالن آسیا- ویتنام/ سرپرست تیم فوتسال بانوان: برای کسب مدال طلا تلاش می کنیم
سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: اعضای تیم از آمادگی بالایی برخوردارند و برای مدال طلای این مسابقات مبارزه و تلاش خواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا از بعد از ظهر امروز به صورت رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه در دو شهر هانوی و هوشی مینه در حالی آغاز خواهد شد که ایران در 16 رشته ورزشی خانم ها و آقایان در این رقابتها حضور دارد.

اما حضور تیم ملی فوتسال بانوان ایران که با پوشش اسلامی با رقبای خود در شهر هوشی مینه رقابت خواهد کرد مورد توجه زیاد رسانه های خارجی قرار گرفته و جالب اینکه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان از کسب عنوان و مقام در این بازیها سخن می گویند.

خانم المیرا ثمینی پور سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان می گوید: در گروه دشواری با تیم های ازبکستان و ژاپن قرار گرفته ایم اما برای تیم ما که از آمادگی بالایی برخوردار است تفاوت چندانی نمی کند چرا که ما برای مدال طلای این مسابقات مبارزه خواهیم کرد.

وی گفت: روز گذشته بازی دو تیم ازبکستان و ژاپن را از نزدیک دیدیم که با برتری 5 بر 3 ژاپن به پایان رسید  ما در اولین بازی خود روز شنبه ساعت 16 به وقت محلی (12 به وقت تهران) به مصاف ازبکستان خواهیم رفت.

خانم لیدومیلا پتیلو سرمربی اوکراینی تیم ملی فوتسال و هم باشگاهی شفچنکو نیز در باره این بازیها گفت: من نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم ولی تیم ما برای این مسابقات آماده است.

۸ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.