به منظور برپایی هفتمین مرحله اردوی آمادگی؛دریاچه آزادی میزبان تیم های بزرگسالان و جوانان کانوپولوی بانوان خواهد بود

به منظور برپایی هفتمین مرحله اردوی آمادگی؛دریاچه آزادی میزبان تیم های بزرگسالان و جوانان کانوپولوی بانوان خواهد بود
هفتمین مرحله اردوی تیم ملی کانوپولوی بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان از امروز 18 مهرماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی  المپیک  و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، کمتر از 2 هفته دیگر به مسابقات قهرمانی آسیای رشته کانوپولو باقی مانده است. این مسابقات اول آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد. به همین منظور قایقرانان تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به اردو دعوت شدند تا هفتمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را از امروز 18 مهرماه در دریاچه آزادی آغاز کنند.
این مرحله از اردو تا 27 مهرماه ادامه پیدا خواهد کرد.
سیده نیلوفر میرجهان بخش موسوی از تهران، فرشته حسینی و الهه پورعبدیان از البرز، شیوا مولوی نیا از اصفهان، مهلا عاطفه دار از خراسان رضوی، تکتم آخوندزاده از مازندران و صبا رحمتی از لرستان با هدایت الهه عمرو در بخش بزرگسالان و نادیا احمدی از اصفهان، فاطمه اسماعیل پور و فاطمه جلیلیان از مازندران، ملیکا برون و آمنه شیرزادی از مرکزی، مهتاب رهتاب از خراسان رضوی و ترانه کامیاب از تهران با هدایت جمیله طهماسبی مربی و زهرا اصلانی کمک مربی در رده سنی جوانان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

 

۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.