قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از الهه احمدی و نجمه خدمتی

قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از الهه احمدی و نجمه خدمتی
صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از الهه احمدی و نجمه خدمتی دو ملی پوش تیراندازی سهمیه داران بازیهای المپیک ریو،تقدیربعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صبح امروز مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی،طاهره علی آبادی نایب رئیس بانوان،سید رضا کوچک زاده مدیر امور اجرایی فدراسیون به همراه الهه احمدی و نجمه خدمتی با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو داشتند.

در ابتدای این دیدار کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت:اتفاقات خوبی در رشته تیراندازی در این مدت افتاده که ثمره سالها  تلاش و برنامه ریزی فدراسیون تیراندازی است و از درخشش تیراندازان کشورمان در عرصه بین المللی تشکر می کنم بطوریکه حتی ما را امیدوار به کسب مدال در بازیهای المپیک ریو کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه خاطر نشان کرد:کسب رنکینگ اول جهانی توسط خانم احمدی آنهم برای نخستین بار و رونمایی از اسلحه تیراندازی و دیگر موفقیت ها،اتفاقات خوبی است که در این رشته افتاده  و نگاه کمیته ملی المپیک به تیراندازی و بخصوص بانوان المپیکی آن حمایتی است و اگر چه ممکن است محدودیتهای وجود داشته باشد ولی تمام تلاش ما اینست که نگذاریم این مشکلات به ورزشکاران کشیده شود تا آنها با خاطری آسوده در تمرینات و رقابتها حضور یابند.

هاشمی خاطر نشان کرد:هدف ما از برگزاری چنین جلساتی و حضور در اردو ها،قدردانی از زحمات شما قهرمانان و مجموعه فدراسیون است تا اگر قهرمانان عزیز کمبود و خواسته ای دارند بطور مستقیم به ما گفته و ما هم بدون شک با تمام توان در صدد رفع آنها برخواهیم آمد و انشالله نشست بعدی را بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک که در کویت برگزار می شود و به امید خدا با دیگر قهرمانانی که کسب سهمیه خواهند نمود خواهیم داشت.

در ادامه مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن قدردانی از حمایتهای کمیته ملی المپیک ابراز داشت:تشکر می کنم از صحبتهای آقای هاشمی که علاقه مندانه و مسئولانه پیگیر مسائل ورزش و موفقیت های ورزشکاران کشورمان هستند و با حضور در اردو ها و برگزاری چنین نشستهایی  ضمن قدردانی از قهرمانان، از نزدیک با دردلها و خواسته های آنها آشنا می شوند.

وی ادامه داد:تیراندازی با توجه به ویژگیهایی که دارد بخوبی توانست در عرصه بین المللی و برون داد از اعتبار ورزش کشورمان در عرصه بین المللی دفاع کند  و تمامی کارشناسان و عزیزان می دانند که قهرمانان عزیز این رشته از نظر ویژگیهای فردی،اخلاقی و فنی جزو نمونه های ورزش کشور هستند و در واقع رمز موفقیت قهرمانان عزیز تیراندازی توکل،توسل،تمرین، و دوری از حواشی است و بدون تردید با تکیه بر همین عوامل و حمایتهای مسئولان ورزش کشور و کمیته،افتخار آفرینی برای تیراندازی بانوان کشورمان در ریو دور از دسترس نخواهد بود.

سپس خانم علی آبادی نائب رئیس بانوان و کوچک زاده مدیر امور اجرایی فدراسیون مطالبی را عنوان داشته و الهه احمدی و نجمه خدمتی نیز ضمن تشکر از برگزاری چنین جلساتی  مطالبی در خصوص مسائل فنی، شرایط حضور در رقابتهای برون مرزی و برخی درخواستهای خود مطرح نمودند که در بخش استفاده از روانشناس و یا اعزام به اردوی ریو رئیس کمیته ملی المپیک خواستار اجرای آن از سوی مرکز نظارت برتیمهای ملی شد.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز ضمن نمونه دانستن این فدراسیون و قهرمانان آن ابراز داشت در هر دو زمینه پیگیرهای لازم انجام شده و فدراسیون مشکلی در این باره نخواهد داشت.

در خاتمه از سوی کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای الهه احمدی و نجمه خدمتی و خانواده های محترمشان،هدایایی به رسم یاد بود به آنها اهدا گردید.

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.