تعیین میزبان مسابقات جهانی جوانان و جام جهانی ووشو در اجلاس اندونزی

تعیین میزبان مسابقات جهانی جوانان و جام جهانی ووشو در اجلاس اندونزی
میزبان مسابقات قهرمانی جوانان جهان و همچنین جام جهانی ووشو در بخش ساندا در اجلاس هیات رئیسه جهانی این رشته با حضور مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران،تعیین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون ووشو، اجلاس هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو روز 12 نوامبر برابر با 21 آبان ماه و کنگره جهانی 22 آبان در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.
مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران که عضو هیات رئیسه جهانی است از سوی فدراسیون جهانی برای برای حضور در اجلاس و کنگره فوق دعوت شده است.
21 آبان ماه و در اجلاس هیات رئیسه تصمیمات مهمی چون ایجاد تغییرات در اساسنامه فدراسیون جهانی و نحوه اداره این فدراسیون در چهار سال آینده مورد بررسی قرار می گیرد.
همچنین میزبان مسابقات جهانی جوانان در سال 2016 و جام جهانی ووشوی در بخش ساندا در اجلاس اندونزی مشخص خواهد شد.
طبق اساسنامه، اعضای هیات رئیسه فدراسیون جهانی از سوی قاره ها انتخاب می شوند که براساس آن مهدی علی نژاد در اجلاس قاره ای که تیرماه در ماکائو برگزار شد بار دیگر به عنوان نماینده قاره پهناور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی برای 4 سال آینده انتخاب شد.
علی نژاد پیش از این نیز در هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو عضویت داشته است وی همچنین نایب رئیس آسیا و رییس فدراسیون غرب و آسیای میانه محسوب می شود.
گفتنی است، مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از 23 آبان ماه در اندونزی برگزار خواهد شد که تیم ایران برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی خود در دو بخش ساندا و تالوی زنان و مردان به مصاف حریفان می رود.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.