برنامه مسابقات گرندپریکس منچـستر اعلام شد؛ مبارزه 5 ایرانی در روز نخست

برنامه مسابقات گرندپریکس منچـستر اعلام شد؛ مبارزه 5 ایرانی در روز نخست
برنامه مسابقات گرندپریکس منچـستر اعلام شد و یعقوبی، اسبقی عمیدی، مردانی و ایزدی نمایندگان ایران در روز نخست این رقابتها هستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به میزبانی شهر "منچستر" انگلیس برگزار می شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی در گروه مردان و کیمیا علیزاده و شکرانه ایزدی در گروه زنان به مصاف رقبایش خواهد رفت.
براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این مسابقات، ثبت‌نام تیم‌ها طی روزهای 21 و 22 مهرماه از ساعت 10 الی 18 در سالن منطقه‌ای منچستر است و تمرین‌ تیم‌ها در این مدت از ساعت 9 الی 18روزهای 21 تا 23 مهرماه انجام می‌شود.
جلسه داوران این مسابقات روز چهارشنبه (22 مهرماه) از ساعت 9 الی 18 خواهد بود و در همین روز جلسه سرپرستان و مربیان تیم‌ها نیز از ساعت 14 الی 16 در سالن مرکزی همایش منچسـتر برگزار می شود. جلسه پزشکان تیم‌ها نیز روز پنجشنبه (23 مهرماه) است.
اما مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 از روز جمعه (24 مهرماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان آغاز می شود که از تیم ایران، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، امید عمیدی، سجاد مردانی و شکرانه ایزدی به مصاف حریفانشان خواهند رفت.
روز شنبه (25 مهرماه) و در دومین روز این رقابتها، تکواندوکاران سه وزن 58- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم زنان پیکار می‌کنند که نمایندگان کشورمان، آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده و کیمیا علیزاده هستند.
یکشنبه (26 مهرماه) نیز مسابقات با مبارزات تکواندوکاران اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان به پایان خواهد رسید که مهدی خدابخشی بعنوان تنها نماینده کشورمان در این روز برروی شیاپ چانگ می‌رود.
هدایت تیم ملی مردان کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است. مینو مداح نیز هدایت تیم زنان را برعهده دارد.
این دوره از رقابتها از ساعت 9 صبح به وقت محلی در سالن «منطقه‌ای منچسـتر» آغاز خواهد شد و تا ساعت 22 به طول می‌انجامد.

وزنکشی تکواندوکاران نیز یک روز قبل از مبارزات هر وزن از ساعت 10 الی 12 در محل مسابقات انجام خواهد شد.
مسابقات مقدماتی گرندپریکس (G4) با حضور 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک سهمیه آزاد برای کشور میزبان برگزار می شود و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.
تیم ملی مردان کشورمان در مرحله اول این رقابتها و در مسکو، با 4 تکواندوکار به مصاف رقبایش رفت که ماحصل آن یک مدال طلا (فرزان عاشورزاده) و یک مدال برنز (ابوالفضل یعقوبی) بود. در مرحله دوم این رقابتها نیز؛ هوگوپوشان در گروه مردان با 7 ورزشکار در شیاپ چانگ ترکیه حاضر شدند که توانستند یک مدال طلا (مهدی خدابخشی)، یک مدال نقره (سجاد مردانی) و دو مدال برنز (ابوالفضل یعقوبی و مسعود حجی زواره) را بدست آورند که البته امید عمیدی در مبارزه دوم باید به مصاف مردانی می‌رفت که با صلاحدید کادرفنی در این مسابقه حاضر نشد و از دور رقابتها کنار رفت. مسعود حجی زواره نیز در مرحله نیمه‌نهایی با صلاحدید کادرفنی از مبارزه با خدابخشی انصراف داد تا رنگ مدال او برنز شود.

تیم ملی زنان نیز از دو سابقه حضورش در مسابقات گرندپریکس، یک مدال طلا را توسط کیمیا علیزاده بدست آورده است.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.