ملی پوشان هندبالیست در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند

ملی پوشان هندبالیست در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند
اردونشینان تیم ملی هندبال که چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را پشت سر می گذارند با حضور در آکادمی المپیک به تمرین پرداختند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز هندبالیست های دعوت شده به چهارمین اردوی تیم ملی هندبال که خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کنند، در غیاب نیمی از دعوت شدگان و با حضور عرفان اسماعیلاجیج سرمربی این تیم، تمرینات خود را پیگیری کردند.
ملی پوشان هندبال در پایان این اردو و بنا به تصمیم کادر فنی، دو روز را به استراحت خواهند پرداخت و پس از آن 26 مهر به کرواسی اعزام خواهند شد تا ضمن برپایی اردویی 12 روزه در این کشور، به جهت آماده سازی هر چه بهتر تیم چند دیدار تدارکاتی را نیز انجام دهند.
هندبالیها همچنین طبق برنامه، 11 آبان به تونس خواهند رفت تا در تورنمنت چهار جانبه ای که با حضور ایران، تونس، سوئیس و الجزایر برگزار خواهد شد شرکت کنند.
شایان ذکر است هندبالیستهای اردونشین پیش از اعزام به کرواسی در تورنمنت چهار جانبه یادواره    "جان باختگان منا" که به میزبانی تهران و با حضور تیمهای ایران، جوانان ایران، عراق و یکی از        باشگاه های حاضر در لیگ برتر طی روزهای 17 الی 19 مهر برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.  
29 ورزشکار دعوت شده به چهارمین اردوی تیم ملی هندبال را این نفرات تشکیل می دهند:
محسن بابا صفری، مهدی موسوی، پویا نوروزی، سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، مهدی بیجاری، علیرضا موسوی، وحید صادق شاه نشین، ایمان جمالی، سعید حیدری راد، سجاد نوری، شاهو نصرتی، محمد رضا رجبی، افشین صادقی، سعید پورقاسمی، مجتبی کرمیان، امید سه کناری، سجاد و الله کرم استکی، سلامان بربط، محمد سیاوشی، احسان ایوبی، مهرداد صمصامی، علی مانیان، عارف طائی، دانیال کومایش، میلاد مسائلی، جلال کیانی و کاظم جمعه پور

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.