عیادت مسئولین کمیته ملی المپیک از دکتر پورکاظمی

عیادت مسئولین کمیته ملی المپیک از دکتر پورکاظمی
صبح امروز رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک،رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و مدیر امور فرهنگی و تدارکات کمیته با حضور در منزل دکتر لطفعلی پور کاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی از وی عیادت بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،شاهرخ شهنازی دبیر کل،اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و حسن مسجدی مدیر امور فرهنگی و تدارکات کمیته با حضور در منزل دکتر پورکاظمی از وی عیادت کردند.
در این دیدار هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای پورکاظمی در عرصه ورزش کشور برای وی آرزوی بهروزی و شفای عاجل کرده و اظهارداشت:برخود وظیفه می دانیم در چنین شرایطی در کنار جامعه ورزش کشور اعم از مدیران،پیشکسوتان و قهرمانان عزیز بوده و از خداوند متعال برای این مدیر زحمتکش آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.

همچنین شهنازی دبیر کل کمیته نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر پور کاظمی ابراز امیدواری کرد وی هر چه زودتر در سایه توجهات خداوند متعال و دعای خیر مردم بهبود یافته و با سلامتی خود مایه خوشحالی و دلگرمی جامعه ورزش کشور گردد.
گفتنی است:دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی مدتی است در بستر بیماری بسر برده  وجامعه ورزش کشور از خداوند متعال برای وی آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

جم
۱۳۹۴/۰۷/۲۶ Iran
0
0
0

دکترپورکاظمی. بسیارمردمحترم ومردم دارهستندکه ازکودکی زحمت وتلاش کردندتابه اینجا رسیدندامیدوارم تمام پزشکان مثل ایشان مردممداری راسرلوحه خودقراردهند.ارزوی سلامتی وشفارابرایشان ارزومندم


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.