گرندپری شطرنج بانوان جهان-موناکو؛ادامه درخشش بانوی شطرنجباز ایرانی در گرندپری/ قهرمان جهان هم از پس خادم الشریعه برنیامد

گرندپری شطرنج بانوان جهان-موناکو؛ادامه درخشش بانوی شطرنجباز ایرانی در گرندپری/ قهرمان جهان هم از پس خادم الشریعه برنیامد
سارا سادات خادم الشریعه نماینده شطرنج کشورمان در دور سوم رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان به یک تساوی ارزشمند مقابل قهرمان شطرنج بانوان جهان دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، مرحله نخست رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان در حالی در موناکو آغاز شده است که سارا سادات خادم الشریعه به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابتها حضور دارد.

بانوی توانمند شطرنج ایران موفق شد در ادامه درخشش خود در این رقابتها در دور سوم مسابقات ماریا موزیچوک قهرمان شطرنج جهان در سال 2015 و صدرنشین فعلی این رقابتها را نیز متوقف کند.  

خادم الشریعه در دور اول این رقابتها مقابل نفر چهارم شطرنج بانوان جهان و در دور دوم مقابل قهرمان بانوان اروپا در سال 2015 نیز به دو تساوی ارزشمند رسیده بود.  

نماینده شطرنج کشورمان در دور چهارم رقابتها فردا 14 مهر با الکساندرا کاستنیوک نفر نهم شطرنج جهان و برترین شطرنجبازبانوی روس مسابقه می دهد.

نخستین مرحله رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان 11 تا 23 مهر در موناکو در حال پیگیری است. دور دوم این رقابتها در ایران، دور سوم در گرجستان و دور چهارم نیز در چین برگزار خواهد شد.

۱۴ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.