برنامه رقابت‌های تکواندو المپیک نظامیان جهان اعلام شد

برنامه رقابت‌های تکواندو المپیک نظامیان جهان اعلام شد
برنامه رقابتهای المپیک نظامیان جهان اعلام شد و مردانی، یعقوبی، اسحاقی و کیانی، نمایندگان ایران در روز نخست بازیها هستند از روز پنجشنبه (16 مهرماه) مبارزات خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بازیهای المپیک ارتش‌های جهان (سیزم) از تاریخ هشتم مهرماه به میزبانی شهر "مونگ یونگ" کره جنوبی آغاز و تا 22 مهرماه ادامه خواهد داشت که مسابقات تکواندو از روز پنجشنبه (16 مهرماه) به مدت 3 روز پیگیری خواهد شد و تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان در این رقابتها با 12 هوگوپوش به مصاف رقبایش می‌رود.
براساس برنامه اعلام شده، تکواندوکاران اوزان 54-، 63- و 87+ کیلوگرم مردان و 46-، 53- و 73+ کیلوگرم زنان مبارزات خود را روز پنجشنبه (16 مهرماه) آغاز خواهند کردند که از تیم ایران، مهدی اسحاقی، ابوالفضل یعقوبی و سجاد مردانی در گروه مردان و ناهید کیانی تنها نماینده تیم زنان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت.
اما روز دوم این مسابقات (جمعه - 17 مهرماه)، با مبارزات تکواندوکاران اوزان 68- و 80- کیلوگرم مردان و 57-، 67- و 73- کیلوگرم زنان آغاز می شود که بهنام اسبقی، سجاد مردانی، فاطمه روحانی و هانیه اخلاقی بعنوان نمایندگان کشورمان هستند.
در روز پایانی این مسابقات که شنبه (18 مهرماه) پیگیری می شود، هادی تیران، سیدمحمد رفیعی، مرتضی شیری و فرزانه صاحبی نمایندگان کشورمان خواهند بود. در این روز تکواندوکاران اوزان 58-، 74-، 87- کیلوگرم مردان و 49- و 62- کیلوگرم مردان برروی شیاپ چانگ می‌روند.
تیم ایران در این رقابتها، در گروه مردان در هر 8 وزن نماینده دارد و در گروه زنان با 4 هوگوپوش در این رقابتها حضور خواهد داشت.
مهدی اسحاقی، هادی تیران ولی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، سیدمحمد رفیعی، سعید رجبی، مرتضی شیری و سجاد مردانی ترکیب تیم مردان کشورمان را تشکیل می دهند که هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار (سرمربی) و رجبعلی نعیمی، جلال چروکی و سید محمد داوودی (مربی) است.
در گروه زنان نیز، شاگردان ندا زارع، با ترکیب ناهید کیانی، فرزانه صاحبی، فاطمه روحانی و هانیه اخلاقی به مصاف رقبایش می‌روند.
مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک ارتش‌های جهان، G2 است و به دارندگان مدال طلا 20 امتیاز، نقره 12 امتیاز و برنز 7.2 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

۱۳ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.