پایان کار شناگران ایران در مسابقات رده سنی آسیا

پایان کار شناگران ایران در مسابقات رده سنی آسیا
آخرین روز مسابقات شنای رده های سنی آسیا (بانکوک۲۰۱۵) با حضور شناگران ایران در چهار ماده فینال امروز (یکشنبه) به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین و آخرین روز از هشتمین دوره مسابقات شنای قهرمانی رده های سنی آسیا (بانکوک۲۰۱۵) برگزار شد. چهار شناگر ایران صبح امروز به مرحله فینال راه یافتند و در آخرین رویداد خود دقایقی پیش به آب زدند.

در نخستین فینال احمدرضا جلالی ۵۰متر آزاد را در ۲۳٫۷۹ شنا کرد و به مقام هفتم رسید.

پس از او علیرضا امین زمردی شناگر رده سنی ۱۳-۱۴ سال در همین ماده به آب زد. زمردی رکورد ۲۴٫۹۴ را از خود بجای گذاشت و به مقام چهارم رضایت داد.

فینال بعدی با حضور جمال چاوشی فر در  ۱۰۰متر کرال پشت همراه شد. چاوشی فر که رکورد ملی این ماده را هم در اختیار دارد زمان ۵۷٫۸۰ را ثبت کرد تا در جایگاه ششم بایستد.

آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات هم امیرمحمد عزیزی مقدم بود. عزیزی در ماده ۱۰۰متر کرال پشت رده سنی ۱۳-۱۴ سال با ثبت زمان ۱٫۰۴٫۱۳ هفتم شد.

با این حساب پرونده شنای تیم ملی ایران در هشتمین دوره مسابقات رده های سنی آسیا بسته شد. کاروان شنای ایران در این رقابت ها یک نقره و سه برنز گرفت و به کار خود با مجموع ۴مدال پایان داد.

 

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.