پرونده مسابقات بین المللی جونیور بسته شد؛ امیر حسین بادی قهرمان شد، کارگران نائب قهرمان

پرونده مسابقات بین المللی جونیور بسته شد؛ امیر حسین بادی قهرمان شد، کارگران نائب قهرمان
تنیسورهای ایرانی با عملکرد خوب خود عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات بین المللی جوانان را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس؛درحالی شانزدهمین دوره رقابت های بین المللی تنیس جوانان زیر ۱۸ سال ( جونیور ) به میزبانی کشورمان و به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش اصفهان برگزار که امیر حسین بادی در بخش پسران و دریا یاحه از بلغارستان در بخش دختران صاحب عناوین قهرمانی شدند.

در آخرین روز این مسابقات و در فینال بخش انفرادی امیرحسین بادی موفق شد در ست اول با نتیجه ۲-۶ به پیروزی رسید و سپس در ست دوم در حالیکه ۳ بر یک از حریفش پیش بود با انصراف محمد کارگران بازی به سود تنیسور قمی به پایان رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد ، ربیع سلیم از سوریه و بورا شنگول از ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در ادامه این بازی ها و در فینال بخش ۲ نفره پسران تیم ترکیه انصراف داد تا تیم سوریه به عنوان قهرمانی دست پیدا کند  و زوج  محمد کارگران - آرمین رستمی و تیم امارات و بحرین مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین در فینال بخش دختران نیز دریا یاحه از بلغارستان با نتیجه ( ۲-۶ و ۳-۶ ) زینب اوز ترک از ترکیه را برد و قهرمان شد ، غزل پاک باطن از ایران و آیریم سویلو از ترکیه مشترکا سوم شدند و در بخش ۲ نفره نیز تیم ترکیه با نتیجه ( ۹-۱۱ ) ۶-۴ و ۳-۶ ) زوج ترکیه و بلغارستان را شکست داد و قهرمان شد و زوج غزل پاک باطن از ایران و تنیسور هندی به همراه تیم ترکیه سوم شدند. 

به این ترتیب این رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید و تنیسورهای کشورمان موفق شدند با کسب عناوین برتر نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و صاحب امتیازات جهانی شوند.

در این دوره از مسابقات ۴۰ تنیسور از کشورهای افغانستان٬ آذربایجان٬ بحرین٬ بلغارستان٬ کانادا٬ مصر٬ هند٬ عراق٬ عربستان٬ کویت٬ مالزی٬ عمان٬ پاکستان٬ رومانی٬ سوریه٬ تاجیکستان٬ ترکیه و امارات و  ۱۱۳ شرکت کننده از ایران در ۲ بخش دختران و پسران حضور داشتند.

همچنین مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها با حضور خانم مومن زاده نائب رئیس هیئت تنیس اصفهان ، سرهنگ عادلی سرپرست مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش ، فرشید زیدی مربی تیم زیر ۱۴ سال پسران، پرویز زیدی مدیر آکادمی تنیس آپادانا ، محسن خداپرست سرداور و داوران مسابقات برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

این رقابت ها از ۴ لغایت ۱۱ مهر ماه و به مدت ۸ روز در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش برگزار شد.

یاد آور می شود: سرداوری مسابقات بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و مسیح صلاح داور نشان سفید و مونا گل نبی نیز به عنوان دستیار حضور داشتند.

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.