جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای جهانی تایلند؛بانوان فوتسالیست ناشنوا تست آمادگی جسمانی دادند

جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای جهانی تایلند؛بانوان فوتسالیست ناشنوا تست آمادگی جسمانی دادند
صبح امروز اعضای تیم ملی فوتسال ناشنوایان بانوان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، طبق برنامه ملی پوشان فوتسالیست دختر که خود را برای رقابتهای جهانی فوتسال ناشنوایان آماده می کنند در دو گروه در این آزمونها شرکت می کنند که گروه اول امروز و با حضور هشت فوتسالیست و گروه دوم نیز فردا با شش فوتسالیست دختر دیگر در این تستها حضور خواهند یافت.
تمرینات این ملی پوشان زیر نظر سرمربی این تیم، مهناز صادقی و خانمها بهزادی و بهیرایی کمکهای ایشان تا 26 آبان روز اعزام به مسابقات در کمپ تیمهای ملی فدراسیون ناشنوایان پیگیری می شود.
خانم کشمیری سرپرست این تیم در خصوص نفرات دعوت شده به اردو ملی پوشان گفت: اردوهای آماده سازی این تیم از سال گذشته و پس از استعدادیابی که از سوی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان انجام شد با دعوت از 45 ورزشکار آغاز شده است و هم اکنون و پس از گذشت 14 مرحله اردو، 14 فوتسالیست در تمرینات حضور دارند و خود را آماده حضور در مسابقات جهانی می کنند.
وی در  ادامه به اردوهای پیش رو تا اعزام به مسابقات اشاره کرد وافزود: دختران فوتسالیست ناشنوا طبق برنامه دو اردوی دیگر را تا آغاز مسابقات جهانی پیش رو خواهند داشت و هم اکنون فدراسیون در حال رایزنی است تا در صورت امکان و برای آمادگی بهتر تیم، اردویی برون مرزی را در یکی از دو کشور تایلند میزبان مسابقات و یا ارمنستان برپا کند.
شایان ذکر است چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال ناشنوایان 2015 ، آبان ماه سال جاری و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.