تیم ایران به فینال مسابقات بین المللی تنیس جوانان ( جونیور ) راه یافت

تیم ایران به فینال مسابقات بین المللی تنیس جوانان ( جونیور ) راه یافت
تنبیسورهای کشورمان جواز حضور در فینال شانزدهمین دوره رقابت های بین الماللی تنیس جوانان را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس: در ادامه رقابت های بین المللی تنیس جوانان ( جونیور ) در اصفهان تنیسورها در مرحله نیمه نهایی بازیها به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نماندگان کشورمان موفق شدند با عبور از سد حریفان خود به فینال بازی ها راه یابند .

در این مرحله و در بخش پسران امیر حسین بادی از ایران با نتیجه ( ۰-۶ و ۱-۶ ) ربیع سلیم از سوریه را برد و محمد کارگران با نتیجه ( ۱-۶ ، ۷-۵ و ۴-۶ ) بورا شنگول از ترکیه را مغلوب کرد تا فینال بازی ها با حضور تنیسورهای ایرانی برگزار شود.

در بخش ۲ نفره پسران نیز تیم های سوریه و ترکیه با عبور از سد زوج بحرین و امارات به فینال رسیدند و تیم ترکیه نیز با پیروزی مقابل محمد کارگران و آرمین رستمی از ایران به عنوان تیم دوم راهی فینال شد .

همچنین در بخش دختران نیز تنیسورها در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکریگر رفتند و در نهایت یاهه دریا از بلغارستان با نتیجه ( ۵-۷ و ۳-۶ ) غزل پاک باطن از ایران را برد و اوز ترک از ترکیه با نتیجه ( ۵-۷ ، ۶-۲  ۵-۷ ) آیلیم سویلو از ترکیه را از پیش رو برداشت تا نماینده کشورمان به همراه تنیسور ترک در جایگاه سوم بایستد و نماینده بلغار و دیگر تنیسور ترکیه به فیتال بازیها راه یابند.

این رقابت ها از ۴ لغایت ۱۱ مهر ماه و به مدت ۸ روز در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش برگزار می شود.

یاد آور می شود: سرداوری مسابقات بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و مسیح صلاح داور نشان سفید و مونا گل نبی نیز به عنوان دستیار حضور دارند.

 

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.