قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا ؛مدال نقره و برنز آسیا بر گردن پیشکسوتان ایران،نمایندگان هند و پاکستان قهرمان شدند

قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا ؛مدال نقره و برنز آسیا بر گردن پیشکسوتان ایران،نمایندگان هند و پاکستان قهرمان شدند
رقابتهای قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا در حالی به میزبانی لارستان پایان رسید که شطرنجبازان ایرانی موفق شدند در رده سنی بالای 65 سال در جایگاه دوم و سوم قرار بگیرند.

 

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون شطرنج، رقابتهای قهرمانی شطرنج پیشکسوتان آسیا از سوم تا نهم مهر به میزبانی لارستان ایران برگزار شد.

۶۵ شطرنجباز(44 شطرنجباز در رده سنی بالای 50 سال و 21 شطرنجباز در رده سنی بالای 65 سال) از ۹ کشور ایران, نیوزلند, میانمار, هندوستان, پاکستان, عراق, فلسطین, تاجیکستان وقزافستان در این رقابتها حضور دارند.

  دور نهم و پایانی این رقابتها  پنجشنبه نهم مهر برگزار شد که در رده سنی بالای 50 سال لودهی از پاکستان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و نمایندگانی از میانمار دوم و سوم شدند. در این رده سنی پیشکسوتان شطرنج ایران علیرغم شایستگی های فراوان خود با اختلاف کم از رسیدن به سکو بازماندند.

در رده سنی بالای 65 سال نیز احمد وزیر هندوستانی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.پس از وی محمد محمدیان و عباسقلی تیموری پیشکسوتان ارزنده کشورمان موفق شدند به ترتیب به رتبه دوم و سوم دست پیدا کنند.

با این حساب رقابتهای شطرنج قهرمانی پیشکسوتان آسیا سال 2015 با کسب یک مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.