دیدار طالبی با رئیس کمیته فنى اسکى چمن فدراسیون جهانى؛موافقت رئیس کمیته فنی اسکی چمن فدراسیون جهانی با پیشنهادات ایران

دیدار طالبی با رئیس کمیته فنى اسکى چمن فدراسیون جهانى؛موافقت رئیس کمیته فنی اسکی چمن فدراسیون جهانی با پیشنهادات ایران
رئیس کمیته فنی اسکی چمن فدراسیون جهانی اسکی با پیشنهادات رئیس فدراسیون اسکی کشورمان در خصوص رقابت‌های رده‌های سنی موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، در حاشیه جلسات کمیته‌هاى فنى فدراسیون جهانى اسکى که هم‌اکنون در سوئیس در حال برگزارى است، ناصرطالبی، رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران دیداری با خانم «هیدی فیستر»، رئیس کمیته فنی اسکی چمن فدراسیون جهانی برگزار کرد.

در این نشست یک ساعته که به درخواست رئیس کمیته فنی اسکی چمن فدراسیون جهانی برگزار شد، «فیستر» ضمن قدردانى از تلاش‌هاى فدراسیون اسکى ایران در توسعه این رشته ورزشی، میزبانى مسابقات جهانى جوانان را که قرار است شهریور ماه سال آینده در ایران برگزار شود، گامى بزرگ و اساسى در پیشرفت اسکى رده‎هاى سنى دنیا دانست.

همچنین ناصرطالبى نیز با تشکر از حمایت‎هاى فدراسیون جهانى اسکی، گزارش کاملى نیز در خصوص نحوه آماده‌سازى ایران براى مسابقات فوق ارائه کرد. وی همچنین پیشنهادهایى در خصوص کیفى سازى مسابقات اسکى چمن مطرح نمود.

ناصرطالبى پیشنهاد طبقه‌بندى رقابت‎ها در گروه‎هاى سنى جوانان اسکى چمن همانند اسکى آلپاین و همچنین ایجاد راهکاری مشخص در صدور گواهی حضور و قهرمانى ورزشکاران را ارائه کرد که هر دو پیشنهاد مورد تایید رئیس کمیته فنى فدراسیون جهانى قرار گرفت.

بر همین اساس خانم «فیستر» ضمن تایید پیشنهادات ارائه شده از سوى فدراسیون ایران، قول داد در جهت اجرایى کردن آنها در کوتاهترین زمان ممکن نهایت تلاش خود را به کار ببندد.

در انتهای این دیدار مقرر شد مراحل آماده سازى پیست اسکى مسابقات جهانی چمن زیر نظر ناظران فدراسیون جهانى از فروردین ماه سال آینده آغاز شود.

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.