خاکپور: به بازیکنانم افتخار می کنم

خاکپور: به بازیکنانم افتخار می کنم
سرمربی تیم ملی امید در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار مقابل بحرین گفت: همه تلاش خود را برای بازگشت با جام قهرمانی به ایران انجام خواهم داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص برد مقابل بحرین گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم که با وجود شرایط سخت آب و هوایی و ساعت نامناسب بازی، با تمام وجود تلاش کردند و شروع خوبی در مسابقات داشتیم.
وی ادامه داد: به تیم بحرین هم بابت بازی جوانمردانه ای که انجام داد و ۹۰ دقیقه جنگید تبریک می گویم.
سرمربی تیم امید در خصوص داوری مسابقه گفت: به نظر من اگر داور بازی تمرکز بیشتری داشت حداقل دو ضربه پنالتی را به سود تیم ما می گرفت. ضمن اینکه عدم تصمیم گیری درست و تمرکز سلامتی بازیکنان دو تیم را به خطر انداخت.
سرمربی تیم امید در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه با وجود برد چهره شما شاد و خندان نیست، گفت: بابت این برد خوشحالم اما آسیب دیدگی فرشید اسماعیلی‌ تا حدودی باعث نگرانی من شده و امیدوارم که مشکل خاصی وجود نداشته باشد.
خاکپور در خصوص شانس قهرمانی ایران گفت: قطعا ما در هر تورنمنتی برای بردن و قهرمانی شرکت می کنیم، نه برای تفریح. همانطور که قبل از بازی هم گفتم هدف ما این است که با خاطره ای خوش با مسابقات غرب آسیا وداع کنیم و با جام قهرمانی به ایران برگردیم.

۱۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.