کیومرث هاشمی در مراسم رونمایی از سلاحهای بادی تیراندازی: تیراندازی می‌تواند اولین مدال بانوان در المپیک را بگیرد

کیومرث هاشمی در مراسم رونمایی از سلاحهای بادی تیراندازی: تیراندازی می‌تواند اولین مدال بانوان در المپیک را بگیرد
عصر امروز مراسم رو نمایی سلاحهای بادی رشته تیراندازی با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک،مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی و دیگر مسئولان این فدراسیون در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این مراسم کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم رونمایی از سلاح‌های بادی تیراندازی در جمع خبرنگاران گفت: من وظیفه خود می‌دانم از مجموعه فدراسیون تیراندازی به خاطر تمام پیگیری‌ها و کارهایی که انجام داده است تشکر کنم. این سلاح‌ها به نام ایران ثبت و آیین رونمایی از این سلاح‌ها هم به خوبی برگزار شد. امیدوارم فدراسیون تیراندازی بتواند سلاح‌هایی با کیفیت بهتر نیز تولید کند. امیدوارم در رشته‌های دیگر نیز بتوانیم در تولید تجهیزات ورزشی خودکفا شویم و فدراسیون‌های دیگر نیز بتوانند کاری که فدراسیون تیراندازی کرد را انجام دهند. هاشمی در پایان نیز گفت: تیراندازی یکی از رشته‌هایی است که در آن امید مدال المپیک داریم. این رشته می‌تواند در ورزش بانوان اولین مدال را بگیرد و ما نیز کمک خواهیم کرد که این اتفاق بیفتد.
 در ادامه مهدی هاشمی  رئیس فدراسیون تیراندازی ضمن قدر دانی از حمیات های کمیته ملی المپیک ابراز داشت: امیدوارم که واردات تجهیزات ورزشی بهتر از پیش انجام شود و در تولید این تجهیزات بتوانیم خودکفا هم بشویم.
وی در ادامه گفت: ما می‌خواهیم تولید سلاح‌ها را در سطح بین‌المللی انجام دهیم و سلاح‌ها را با همین نام به سایر کشورها صادر کنیم و بستر ساخت سلاح‌های جدید را نیز فراهم کنیم.
هاشمی در پایان اذعان کرد: ما می‌توانیم اولین مدال بانوان را در المپیک به دست آوریم. تیراندازان ایرانی پتانسیلی در بخش بانوان دارند که می‌توانند این کار را محقق کنند. نباید بگذاریم که این مدت یک ساله بگذرد و فرصت‌ها از دست برود. باید با برنامه‌ریزی مناسب کاری کنیم که یک نتیجه تاریخی رقم بخورد.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۶:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.