اعضای کارگروه تخصصی بررسی عملکرد تیم های ملی والیبال معرفی شدند

اعضای کارگروه تخصصی بررسی عملکرد تیم های ملی والیبال معرفی شدند
نشست کارگروه بررسی عملکرد تیم های ملی در رویدادهای سال جاری روز دوشنبه 13 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بر اساس تصمیم و اعلام دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مقرر شد، پس از پایان مسابقات جام جهانی 2015 با تشکیل یک کارگروه تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران فعال در در رشته والیبال به بررسی عملکرد تیم های ملی در سال 1394 پرداخته شود.
بر این اساس 26 کارشناس فعال والیبال کشور به این کارگروه دعوت شدند که نشست نخست آنان ساعت 10 روز دوشنبه 13 مهرماه در دفتر رییس فدراسیون والیبال برگزار می شود.
امیرحسین منظمی، محمدرضا دامغانی، محمود افشاردوست، غلامرضا مومنی مقدم، محمدصادق شعبان خمسه، پیمان اکبری، جهانگیر سیدعباسی، احمد لاهوتی، بهروز عطایی، بهنام محمودی، حسینعلی مهرانپور، ابراهیم وطن پرست، سعید رضایی، محمد ترکاشوند، علی پورعروجی، ناصر شهنازی، محمد وکیلی، مسعود آرمات، عباسعلی میرحسینی، فرهاد نفرزاده، رضا ابراهیمی، مصطفی کارخانه، جبار قوچان نژاد، ایرج مظفری، علیرضا نادی و امیر حسینی 26 کارشناس دعوت شده به این کارگروه هستند.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره چگونگی انتخاب اعضای کارگروه بررسی عملکرد تیم های ملی والیبال گفت: سعی کردیم در این کارگروه تا حد امکان از همه افراد فعال و صاحب نظر در والیبال استفاده کنیم.
محمود افشاردوست افزود: بنابر این از کارشناسان چند نسل تیم ملی که به نوعی درگیر والیبال هستند و با در نظر گرفتن پراکندگی جغرافیایی، تعدادی را انتخاب و به کارگروه دعوت کردیم که نخستین نشست روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
وی درباره محورهای مورد بحث در کارگروه بررسی عملکرد تیم های ملی والیبال گفت: در نشست نخست صحبت های کارشناسان را خواهیم شنید و با جمع بندی و تفکیک موضوعات نشست به نشست به صورت تخصصی پیش خواهیم رفت.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره تعداد دفعات تشکیل نشست های کارگروه نیز گفت: تعداد جلسات بستگی به تفکرات موجود و نتیجه گیری نهایی دارد. ابتدا درباره تیم ملی بحث خواهیم کرد و سپس عملکرد سال 94 والیبال را تیم به تیم بررسی می کنیم.
وی تاکید کرد: قطعا در نتیجه گرفتن و نگرفتن یک تیم عوامل متعددی از جمله بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و ... دخیل هستند. باید در این نشست ها با استفاده از نظرات کارشناسان تمامی این عوامل بررسی شوند.
افشاردوست در پایان تاکید کرد: به دنبال راهکاری مناسب برای صعود به المپیک و کسب نتیجه در بازی های المپیک هستیم.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.