دعوت فدراسیون جهانی از 10 هوگوپوش برای گرندپریکس منچستر

دعوت فدراسیون جهانی از 10 هوگوپوش برای گرندپریکس منچستر
فدراسیون جهانی تکواندو از 10 هوگوپوش ایرانی برای شرکت در مسابقات گرندپریکس منچستر دعوت کرده است که تیم ملی تکواندوی کشورمان با 8 تکواندوکار در این مرحله به مصاف رقبایش خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به میزبانی شهر "منچستر" انگلیس برگزار می شود و فدراسیون جهانی تکواندو از فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، ابوالفضل یعقوبی، مهدی خدابخشی، مسعود حجی‌زواره، امید عمیدی و سجاد مردانی در گروه مردان و از کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده در گروه زنان برای شرکت در این رقابتها دعوت کرده است.

با اعلام بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان، تیم ملی مردان ایران در این رقابتها با 6 هوگوپوش به مصاف حریفانش خواهد رفت و مسعود حجی زواره به دلیل فشردگی مسابقات این چند وقت اخیر، برطرف شدن آسیب دیدگی‌های کهنه و حضوری موثر در فینال مسابقات گرندپریکس مکزیک؛ در "منچستر" برروی شیاپ چانگ نمی‌رود.

همچنین باتوجه به اینکه تنها 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک و یک تکواندوکار از کشور میزبان مجاز به حضور در این رقابتها هستند و دعوت از تکواندوکاران در این دوره از مسابقات با رنکینگ ماه سپتامبر صورت گرفته است. آرمین هادی پور که در این ماه در جایگاه 38 رنکینگ المپیکی قرار دارد باید منتظر انصراف 7 بازیکن از این گرندپریکس منچسـتر باشد تا بتواند جواز حضور در این رقابتها را بدست آورد.

گفتنی است، هر کشور تنها می‌تواند دو بازیکن را در هر وزن در اختیار داشته باشد.

اما ترکیب تیم ایران در این مسابقات تا بدین لحظه به شرح ذیل است:

وزن 58- کیلوگرم (وزن اول المپیکی): فرزان عاشورزاده
وزن 68- کیلوگرم (وزن دوم المپیکی): بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی
وزن 80- کیلوگرم (وزن سوم المپیکی): مهدی خدابخشی
وزن 80+ کیلوگرم (وزن چهارم المپیکی): امید عمیدی و سجاد مردانی

هدایت تیم مردان کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) است.

اما در گروه زنان، با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان ایران، کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم و شکرانه ایزدی در وزن 67- کیلوگرم در این رقابتها برروی شیاپ چانگ خواهند رفت اما اکرم خدابنده که در گرندپریکس ترکیه با مصدومیت مواجه شد در این دوره از مسابقات حضور نخواهد داشت.

مینو مداح هدایت تیم ملی زنان کشورمان را برعهده دارد.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.