پرتابگر چکش:روسیه نخستین اردوی برون مرزی من است

پرتابگر چکش:روسیه نخستین اردوی برون مرزی من است
پرتابگر چکش کشورمان گفت: باحمایت فدراسیون از ورزشکاران و برگزاری اردو های برون مرزی انگیزه ام برای کسب سهمیه المپیک بیشتر شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون پژمان قلعه نویی اظهار داشت: اردوی روسیه شرایط بسیار مناسبی است که بتوانیم در این مدت تمرینات منسجمی انجام دهیم و به شرایط آمادگی نسبتا مطلوبی دست پیدا کنیم تا شانس کسب وروردی المپیک را داشته باشیم.
وی افزود: من برای اولین بار است که تجربه حضور در اردوهای برون مرزی را پیدا می کنم، امیداوارم با این شرایطی که فدراسیون مهیا کرده بتوانم ورودی المپیک را کسب کنم یا حداقل تا مرز کسب ورودی پیش بروم. ضمن اینکه ما از فدراسیون تقاضا داشتیم که برگزاری این اردو در اواخر پاییز و اویل زمستان صورت گیرد تا بتوانیم آماده شویم و بلافاصله بعد از آن در مسابقات داخلی شرکت کنیم.
 قلعه نویی ادامه داد: با شرایطی که از خودم سراغ دارم و با توجه به تمریناتم می توانم رکوردم را به 76 تا 77 متر ارتقا دهم. امیدوارم شرایط مورد نیاز ورزشکاران از سوی فدراسیون دوومیدانی فراهم شود تا بتوانم هر چه زودتر به این رکوردها دست یابم.
 وی در پایان خاطر نشان کرد: از زمان حضور آقای طباطبایی در فدراسیون دوومیدانی شرایط بهتر از گذشته شد. ورزشکاران امیدوار هستند که با آمدن آقای کیهانی ، رییس جدید این روند ادامه پبدا کند تا ورزشکاران به چیزی جر کسب رکوردهای بهتر فکر نکنند.

 

۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.