نقره تفنگ ۱۰ متربانوان نوجوان در دستان صبح خیز؛کسب مدال نقره تیمی نوجوانان ایران

نقره تفنگ ۱۰ متربانوان نوجوان در دستان صبح خیز؛کسب مدال نقره تیمی نوجوانان ایران
در دومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی آسیا هند، در رشته تفنگ ۱۰ متربانوان نوجوان، تیراندازان ایرانی به دو نشان نقره دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، در دومین روز از رقابت های تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی آسیا، صبح امروز و در رشته تفنگ ۱۰ متر نوجوانان، دختران ایران به دو مدال دیگر دست یافتند.

در این مسابقات، که تیم دختران ایران، با ترکیب “با ترکیب فاطمه صالحی، مریم سلیمی و رویا صبح خیز به میدان رقابت رفته بودند، ابتدا تیم سه نفره کشورمان در مرحله مقدماتی این رشته توانستند ضمن راه یابی دو تیرانداز شایسته کشورمان به فینال، نشان نقره تیمی را نیز از آن خود کرده و پس از تیم های چین تایپه  در سکوی دوم قرار بگیرند.

در فینال این رشته که رویا صبح خیز و فاطمه صالحی نمایندگان کشورمان در روز دوم این مسابقات بودند، رویا صبح خیز با شایستگی و با اختلاف اندک نسبت به حریف چینی خود، در نهایت مدال نقره این رشته را به نام خود ثبت کرده و همچنین فاطمه صالحی در جایگاه ششم به کار خود پایان داد.

همچنین مریم سلیمی تیرانداز خوب کشورمان نتوانست وارد فینال این رشته  شود و در نهایت در رده  یازدهم این رقابت ها قرار گرفت.

هفتمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح های بادی آسیا – هند از ۵ لغایت ۹  مهرماه در شهر دهلی هندوستان برگزار می شود.

۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.