روز پایانی رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا-چین؛نازنین ملائی صاحب مدال نقره شد

روز پایانی رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا-چین؛نازنین ملائی صاحب مدال نقره شد
در روز پایانی رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا نازنین ملائی در روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان صاحب مدال نقره شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا امروز 6 مهرماه با رقابت پاروزنان کشورمان در 5 ماده فینال ادامه پیدا کرد.
نازنین ملائی در فینال روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان در رقابت با قایقرانان کره، چین تایپه، تایلند و هند با زمان 8:13.54 دقیقه در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.
در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان صابر نادری در رقابت با نمایندگان هند، اندونزی، ازبکستان، چین و هنگ کنگ با زمان 7:31.28 دقیقه در رده پنجم قرار گرفت.
مجتبی شجاعی و امیر رهنما در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان با حریفانی از هند، چین تایپه، تایلند، چین و هنگ کنگ رقابت کردند و در نهایت با زمان 6:47.50 دقیقه پنجم شدند.
تیم روئینگ چهارنفره سنگین وزن بانوان با ترکیب مریم کرمی، مریم امیدی پارسا، پریسا احمدی و فرحناز عشقی در فینال با رقبایی از قزاقستان، چین، اندونزی، ویتنام و کره مسابقه دادند و در نهایت با زمان 6:57.77 دقیقه در رده پنجم قرار گرفتند.
در فینال B روئینگ دونفره نازنین رحمانی و حمیرا برزگر با حریفانی از کره، اندونزی، ازبکستان و چین تایپه رقابت کردند و در نهایت با زمان 7:49.87 دقیقه در رده دوم جای گرفتند. با این نتیجه قایقرانان کشورمان در این ماده در رده هشتم مسابقات قرار گرفتند.
بر این اساس مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا امروز 6 مهرماه در پکن چین به پایان رسید.

۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.