غیاثی:تمرکز فدراسیون بر افزایش سهمیه های المپیکی است

غیاثی:تمرکز فدراسیون بر افزایش سهمیه های المپیکی است
مدیر تیم های ملی می گوید به زودی خبرهای خوبی در خصوص احسان حدادی مخابره می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک تیمور غیاثی در ادامه اظهار داشت: سیاست و اولویت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی در 10 مانده زمان باقیمانده تا المپیک، حمایت از ورزشکارانی است که شانس کسب مدال یا سهمیه المپیک ریو را دارا می باشند. در همین زمینه فدراسیون دوومیدانی نیز برنامه ریزی لازم را انجام داده تا در وهله نخست تعداد ورزشکاران حاضر در المپیک افزایش یابد و در گام بعدی شرایطی فراهم آید که احسان حدادی مجددا جزو مدال آوران المپیک 2016 باشد.
وی افزود: حدادی برنامه منظمی برای تمرینات زمستانی دارد تا در این فصل به بهترین شرایط جسمانی برسد و با آغاز فصل مسابقات موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 شود.
مدیر تیم های ملی دوومیدانی ادامه داد: بزرگترین مشکل این ورزشکار نبود مربی است که این مشکل نیز در حال برطرف شدن است و به زودی مربی حدادی معرفی خواهد شد. خوشبختانه وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و طباطبایی سرپرست فدراسیون دوومیدانی نگاه حمایتی به حدادی دارند تا جایی که ظرف همین چند روز آینده خبرهای خوبی در خصوص احسان حدادی مخابره خواهد شد.
غیاثی در ادامه به آخرین وضعیت رضا قاسمی، حسن تفتیان و لیلا رجبی اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران نیز برنامه خود را به فدراسیون دوومیدانی ارایه کرده اند. بر اساس برنامه های ارایه شده قطعا دوندگان سرعتی در کمپ های تمرینی اروپایی از جمله کمپ کشور بلژیک، فرانسه و آلمان حضور خواهند یافت. از سوی دیگر لیلا رجبی نیز به بلاروس اعزام می شود تا تمرینات خود را در این کشور اروپایی دنبال کند.

 

 

مدیر تیم های ملی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برای ورزشکارانی هم که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، برنامه ویژه دارد. تعداد این ورزشکاران 6 تا 7 نفر است. ما حداکثر امکانات را برای آنها در نظر می گیریم تا ان شا الله تعداد ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیم می شوند، بیشتر شود.

 

 

۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.