/سومین دوره بازیها داخل سالن آسیا- ویتنام/ دبیر فدراسیون کبدی: به فینالیست شدن تیم کشورمان بسیار امیدوارم

/سومین دوره بازیها داخل سالن آسیا- ویتنام/ دبیر فدراسیون کبدی: به فینالیست شدن تیم کشورمان بسیار امیدوارم
اعضای تیم ملی کبدی ایران با پشت سر گذاشتن سه مرحله تمرین در سالن اصلی مسابقات به شرایط ایده ال آمادگی رسیده اند و فینالیست شدنشان دور از دسترس نیست.

علی دولو دبیر فدراسیون کبدی کشورمان گفت: چند تن از اعضای تیم در روز اول حضور در هانوی دچار سرماخوردگی شدند که با پیگیری مسئولین تیم و کاروان و همچنین همراهی پزشکان سریعا این موضوع حل شد و خوشبختانه در حال حاضر تمامی اعضای تیم در سلامت کامل به سر می برند.

وی ادامه داد: تیم ایران تا پیش از حضور در اولین دیدار خود 4جلسه تمرین داشت که تا کنون سه جلسه آن برگزار شده و فردا آخرین مرحله تمرین گروهی را پشت سر خواهیم گذاشت.

دولو در خصوص حریفان تیم ایران در این دوره از پیکارها گفت:مسابقات کبدی از روز دوشنبه آغاز خواهد شد که تیم های ویتنام،هند، کره ، تایلند، بنگلادش، سریلانکا، مالزی  اصلی ترین حریفان تیم کشورمان هستند. قرعه کشی این دوره از رقابتها روز شنبه برگزار می شود تا مشخص شود تیم ملی کشورمان باید در این دوره از پیکارها ابتدا به مصاف کدام یک از حریفان برود.

وی در پایان گفت: تیم ایران در دوره قبل این دوره از بازیها عنوان سومی آسیا را بدست آورد اما پیش بینی می کنم در این دوره بتوانیم با همت ملی پوشان به دیدار فینال راه یابیم.

۷ آبان ۱۳۸۸ ۰۸:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.