بازدید رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از اردوی تیم ملی راگبی ؛محمد علیپور:حرکت رو به جلوی راگبی قابل قبول است ،تیم ملی راگبی پتانسیل بالایی دارد

بازدید رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از اردوی تیم ملی راگبی ؛محمد علیپور:حرکت رو به جلوی راگبی قابل قبول است ،تیم ملی راگبی پتانسیل بالایی دارد
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با حضور در اردوی تیم ملی راگبی کشورمان ، ضمن آرزوی توفیق برای اعضای این تیم، تاکید کرد : راگبی یک ورزش سنگین و سختی به شمار می رود اما با تلاش مسوولان انجمن ، این رشته مهیج توانسته سیرصعودی طی کند، بطوریکه تیم ملی به مرحله سوم مقدماتی المپیک راه یافته است .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ؛محمد علیپور در این دیدار افزود : من از نزدیک شاهد بازیهای شما در دور نخست مقدماتی المپیک بودم و تلاش بی حد و حصر اعضای تیم ملی برایم قابل توجه بود و امید می رود که در بازیهای آتی بخصوص مرحله سوم مقدماتی المپیک در هنگ کنگ نیز بتوانید قابلیت بالای خود را به نمایش بگذارید.
وی حرکت روبه جلوی راگبی را قابل قبول دانست و اضافه کرد : خوشبختانه تیم ملی راگبی طی دو مرحله قبلی در امارات و هند موفق ظاهر شد و اکنون توانسته به مرحله سوم مقدماتی المپیک 2016 ریو دوژانیرو راه یابد که به نظر بنده ، شما تا اینجای کار بیلان و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته اید .
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ضمن تشکر از تلاشهای حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی ، ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان راگبی کشورمان در مرحله مسابقات مقدماتی المپیک که آبانماه امسال در کشور هنگ کنگ برگزار می شود ، سیمایی پرفروغ داشته باشند .
در این دیدار حسن میرزاآقابیک رییس انجمن راگبی ، گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی کشورمان ارایه داد و ضمن تشکر از مساعدت رییس فدراسیون انجمن های ورزشی ، خواستار توجه بیشتر مسوولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این تیم شد.
شایان ذکر است مرحله نخست اردوی اماده سازی تیم ملی راگبی کشورمان در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و امروز به کار خود پایان داد. قرار است مرحله دوم از سیزدهم مهرماه جاری آغاز شود .
اسامی کادر فنی و ملی پوشان در مرحله نخست اردوی تیم ملی راگبی به این شرح است :
کادر فنی :
سرمربی : مرتضی رسولی
مربی : مهدی حسنعلی
مربیان بدنساز: علی میرزا آقابیک، علی شهرابی
مدیر تیمهای ملی: صادق بنی دوست
پزشکیار: داود غضنفری
بازیکنان :
پیام شجاعی، امید زارعی ، ناصر اسلامی منش ، صادق پاکدامن ( بوشهر )
امین حسین زاده ، غلام رضا شاه حسینی ، رسول خادم ، علی یاقوتی (کارا)
پیام عباسی (ستارگان)
عباس رسول زاده ،حامد شفیعی،رضا بیات ،نوید سلیمانی (کنگره 60)
حامد شریفیان، حسن صیاحی (خراسان)
سینا خانزاده، علی کسائی، مسعود شیخ زاده (گیلان)
علیرضا شیبی (خوزستان)
حسین مورج (پارت)
گفتنی است مرحله سوم رقابتهای راگبی پیش مقدماتی المپیک طی روزهای 14 تا 17 آبانماه سالجاری در هنگ کنگ برگزار می شود.

۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.