تورنمنت بین المللی شمشیربازی – تایلند؛چهار مدال شمشیربازان دانشگاه آزاد در روز نخست

تورنمنت بین المللی شمشیربازی – تایلند؛چهار مدال شمشیربازان دانشگاه آزاد در روز نخست
روز نخست تورنمنت بین المللی شمشیربازی با کسب سه مدال طلا و برنز در اسلحه اپه بانوان و یک مدال برنز در اسلحه فلوره مردان برای تیم دانشگاه آزاد همراه بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، تورنمنت بین المللی شمشیربازی تایلند از امروز شنبه در این کشور آغاز شد. دانشگاه آزاد نماینده شمشیربازی ایران در این رقابت هاست که در روز نخست موفق به کسب سه مدال در بخش بانوان و یک مدال در بخش مردان شد.
روز نخست تورنمنت بین المللی شمشیربازی تایلند به دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان و اسلحه فلوره مردان اختصاص داشت. در این روز از مسابقات و در اسلحه اپه بانوان که با حضور 46 شمشمیرباز از کشورهای هنگ کنگ، اندونزی، هند، لائوس، تایلند، مالزی و دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران برگزار شد، مهسا پوررحمتی بازیکن تیم دانشگاه آزاد با از پیش رو برداشتن حریفان خود تا فینال مسابقات پیش رفت.
پوررحمتی در دیدار نهایی مقابل حریف اندونزیایی خود با نتیجه 15 بر 13 به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد. در این بخش پس از پوررحمتی و نماینده اندونزی، دو بازیکن دیگر تیم دانشگاه آزاد به نام های سکینه نوری و اعظم بختی به طور مشترک روی سکوی سوم ایستاده وصاحب مدال برنز شدند.
دیدارهای اسلحه فلوره مردان نیز با حضور 50 نماینده از کشورهای هنگ کنگ، هند، کره جنوبی، کویت، لائوس، مالزی، اندونزی،تایلند، استرالیا و دانشگاه آزاد به عنوان نماینده ایران برگزار شد.در این بخش از مسابقات علیرضا ادهمی با قرار گرفتن روی سکوی سوم مسابقات صاحب مدال برنز شد.
چوی از کره جنوبی قهرمان این بخش از مسابقات شد.

۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.