عاقل حبیبیان قهرمان روئینگ آسیا؛ مزد زحماتم را گرفتم

عاقل حبیبیان قهرمان روئینگ آسیا؛ مزد زحماتم را گرفتم
ملی پوش تیم ملی روئینگ کشورمان پس از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا سطح رقابت ها را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: مسابقات کیفیت بسیار بالایی داشت و تیم ها با قدرت شرکت کرده بودند و تایم های بسیار خوبی بدست آمد. خیلی تلاش کرده بودم و مزد زحماتم را گرفتم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی  ؛عاقل حبیبیان ادامه داد: در ماده ما نتایج فراتر از انتظاری رقم خورد. همه فکر می کردند چین صاحب مدال طلا شود اما من برای طلا رفته بودم و همه تلاشم را کردم و خدا را شکر موفق به کسب مدال طلا شدم.
وی با اشاره به رقابت سنگین با رقبا بیان کرد: حتی خود چینی ها هم باورشان نمی شد که دوم شوند. تیم های قدرتمندی مثل هنگ کنگ حتی نتوانستند مدال بگیرند. هند مثل بازیهای آسیایی سوم شد و ژاپنی که در اینچئون طلا گرفته بود اینجا چهارم شد.
پاروزن طلائی روئینگ کشورمان ضمن ابراز خوشحالی از کسب نتیجه اش تصریح کرد: بسیار خوشحالم که ناکامی ام در بازیهای آسیایی را اینجا جبران کردم. تجربه بازیهای آسیایی کمک زیادی کرد تا بتوانم اینجا روی سکو قرار بگیریم.
وی افزود: این برای دومین بار است که موفق به کسب مدال طلا در رقابت های قهرمانی آسیا می شوم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و در کسب سهمیه نیز بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.
حبیبیان خاطرنشان کرد: البته زحمات زیادی کشیده شد تا این نتیجه بدست آمد جا دارد از زحمات قرائت و شمسی مربیان تشکر داشته باشم که حمایت و راهنمایی های زیادی از من داشتند و نقش مهمی در موفقیتم داشتند.

۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.