دور جدید تمرینات کاراته کاران نوجوانان و جوان از فردا آغاز می شود

دور جدید تمرینات کاراته کاران نوجوانان و جوان از فردا آغاز می شود
دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان در حالی از صبح دوشنبه(6مهر ماه) در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود که اوزان باقی مانده هر دو رده سنی باید صبح و عصر همانروز در یک رقابت انتخابی به میدان بروند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مازیار فرید خمامی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان پسران در همین ارتباط گفت: عصر روز یکشنبه ورود تیم کاراته نوجوانان و جوانان خواهد بود و اوزانی که فیکس نشده اند باید صبح دوشنبه و پس از انجام وزن کشی به روی تاتامی بروند.

وی ادامه داد: برای این رقابت انتخابی یک کیلوگرم ارفاق وزنی در نظر گرفته شده است و هر کاراته کا 5 بازی(صبح 2 بازی و بعدازظهر 3 بازی) انجام خواهد داد تا تکلیف نفرات باقی مانده در اردو برای اعزام به مسابقات جهانی اندونزی مشخص شود.

فرید خمامی تصریح کرد: ممکن است با صلاحدید کادر فنی و مسئولین فدراسیون  در برخی اوزان جابجایی نفرات را داشته باشیم.بدین ترتیب که اگر کاراته کایی حذف شود اما قابلیت و عملکرد خوبی داشته باشد در یک وزن پایین تر و با نفرات دیگر محک بخورد البته این جابجایی در رده نوجوانان بیشتر اتفاق می افتد.

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان با اشاره به اینکه مبارزات انتخابی با حضور داوران رسمی فدراسیون و با نظارت کادر فنی برگزار می شود، گفت: در مسابقات انتخابی هانتی و پرچم نداریم، مساوی یک امتیاز و برد 3 امتیاز در نظر گرفته می شود و هر کاراته کایی که در 5 مبارزه بیشترین امتیاز را کسب کند در اردوی تیم ملی باقی مانده و به عنوان نفر فیکس وزن انتخاب  می شود.

وی افزود: همه افراد اعم از اصحاب رسانه، خانواده ها و مربیان می توانند در روز انتخابی در سالن مسابقات حضور داشته باشند و نظاره گر مبارزات باشند.اردوی تیم نوجوانان و جوانان تا روز جمعه 10 مهر ماه ادامه خواهد داشت.  

۵ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.