ابراز رضایت توماس باخ ازتوجه به برنامه های IOC در سازمان ملل متحد

ابراز رضایت توماس باخ ازتوجه به برنامه های IOC در سازمان ملل متحد
توماس باخ طی نامه ای به اعضای IOC ،کمیته های المپیک و فدراسیون های بین المللی از نشست کمیته بین المللی المپیک با اعضای سازمان ملل و توجه به برنامه های در دست اجرای کمیته بین المللی المپیک ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛توماس باخ در نامه ارسالی خود به اعضای کمیته بین المللی المپیک،کمیته های المپیک کشورهای مختلف دنیا و فدراسیونهای بین المللی در خصوص نتایج نشست IOC در سازمان ملل آورده است:
آنچه در جریان یکصدوبیست هشتمین اجلاس کمیته بین المللی کوالالامپور بر آن چشم امید داشتیم امروز به واقعیت تبدیل شد چرا که در نشست سازمان ملل با دستور جلسه توسعه اهداف هفده گانه سال 2015 میلادی به بعد،به مقوله ورزش بعنوان ابزاری مهم برای نیل به این اهداف اشاره شد.
وی ادامه داد:در بند 37 اعلامیه سازمان ملل با عنوان "دگرگونی دنیا با دستور جلسه 2030 برای توسعه پایدار" آمده است: "ورزش نفش مهمی در توسعه پایدار دارد و ما بر مشارکت روز افزون ورزش برای تحقق توسعه و صلح  و همچنین ایجاد مقاومت و احترام باور داریم. ورزش در توانمند ساختن بانوان و جوانان، بهداشت، تحصیلات و مناسبت های اجتماعی نیز تاثیر گذار است.
رئیس کمیته بین المللی المپیک در خاتمه ابراز داشت:ذکر این موضوع بمنزله پایانی موفقیت آمیز برای سفری طولانی در راستای موارد فوق الذکر است و از این رو سپاسگزار دولتهای 5 قاره برای فعالیت در این مسیر و حمایت های لازم هستیم و اینک باید بیشتر فعالیت کنیم تا ورزش را به نحوی بهتر در خدمت بشریت در آوریم.



۴ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.