شاهین طبع: المپیک و بازار لیگ چین،جام ملت ها را داغ کرده است

شاهین طبع: المپیک و بازار لیگ چین،جام ملت ها را داغ کرده است
مربی تیم ملی بسکتبال اعتقاد دارد که سهمیه المپیک و بازار لیگ چین، باعث بالا رفتن توان تیم ها در جام ملت های آسیا شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال؛ مهران شاهین طبع مربی تیم ملی بسکتبال بعد از اتمام مرحله گروهی جام ملت ها گفت: بازی با ژاپن در این مرحله کمک زیادی به ما کرد. ژاپن تیمی سازماندهی شده است و می تواند در مراحل بعدی بسیاری از تیم ها را شکست دهد. هند هم حریف خوبی بود که بازیکنانی فیزیکی داشت؛ اما مالزی حریفی ضعیف بود. مربی تیم ملی بسکتبال گفت: سهمیه المپیک و داغ بودن بازار لیگ بسکتبال چین برای بازیکنان باعث شده است که تیم ها با تمام توان وارد چانگشا شوند. بازیکنانی که تغییر تابعیت داده اند در اکثر تیم ها دیده می شوند. کیفیت آنها با این شرایط بیشتر شده و کنترل بهتری در بازی دارند. به خصوص تیم قطر که چند بازیکن جوانتر و آمریکایی اضافه کرده است. در مجموع مسابقات قابل پیش بینی نیستند. تمام تیم ها قوی هستند و برای رقابت آمده اند.

وی با اشاره به رویارویی با هنگ کنگ، فیلیپین و فلسطین در دور بعد افزود: بازی با فیلیپین خیلی حساس است. فلسطین هم نشان داده که می تواند بازی های بزرگی انجام دهد. این تیم فیلیپین را شکست داده و 3 بازیکن خیلی خوب دارد. این بازی برای دور بعدی اهمیت زیادی دارد که بتوانیم به عنوان سرگروه بالا بیاییم و به مرحله پلی آف راه پیدا کنیم. به نظر می رسد امکان روبرو شدن ما با یکی از تیم های قطر، لبنان یا قزاقستان بیشتر است.
شاهین طبع تاکید کرد: همیشه بازی به بازی پیش می رویم. بائرمن سعی کرده برای هر بازی برنامه خاصی داشته باشد که بتوانیم حریفان را خوب آنالیز کنیم.
مربی تیم ملی بسکتبال درباره فیلیپین گفت: کادرفنی فیلیپین با تجربه است؛ اما تغییرات بازیکنان، تاثیر زیادی روی تیم داشته است. شاید اگر فیلیپین روز اول بدون بلچ بازی می کرد، نتیجه بهتری می گرفت. آنها در بازی با فلسطین ناهماهنگ بودند چون بلچ در یک یا دو هفته اخیر به تیم اضافه شده است.
وی افزود: تمرکز بازیکنان فیلیپین در دور اول حفظ نشده بود، وگرنه فیلیپین تیمی قوی است. البته شرایط در مراحل بعد مشخص نیست چون تیم های قوی زیادی در مسابقات وجود دارند که حتی می توانند فیلیپین را هم شکست دهند.

۴ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.