جام جهانی؛شاگردان کواچ جام را با پیروزی تمام کردند

جام جهانی؛شاگردان کواچ جام را با پیروزی تمام کردند
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در رقابت های جام جهانی 2015 مقابل مصر به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در جام جهانی 2015 از ساعت 5:40 به وقت تهران در سالن متروپلیتن مقابل مصر قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 18 ، 25 بر 11 و 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
کواچ در این مسابقه معروف، محمودی، موسوی، فائزی، میرزاجانپور، عبادی پور و مرندی را وارد زمین کرد. شاگردان کواچ بازی را بهتر شروع کردند و توانستند از همان ابتدا اختلافی 4 امتیازی را با حریف ایجاد کنند؛ در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. اشتباهات متعدد مصری ها در سرویس و البته عملکرد خوب ایران در دفاع روی تور و حمله موجب شد تا ایران با امتیاز 21 بر 15 از تیم حریف پیش بیفتند و شهاتا، سرمربی مصر درخواست وقت استراحت فنی کند. این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران تمام شد.
ست دوم را هم تیم ایران بدون تغییر آغاز کرد. در امتیاز 2 بر 2 و برای کسب امتیاز سوم سرمربی مصر درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که نظر وی اشتباه بود و امتیاز سوم به ایران رسید. دفاع روی تور خوب از ملی پوشان ایران بازهم اختلاف را زیاد کرد تا شهاتا تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کند. زمانی که سامان فائزی چند بار پشت سر هم در خط سرویس قرار گرفت و ایران توانست به کمک سرویس های خوب خود 6 اختلاف امتیاز ایجاد کند، بازیکنان ذخیره فائزی را تشویق کردند. موسوی در این ست عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست بارها مهاجمان مصر را دفاع کند. در امتیاز 16 بر 6 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. سرویس خوب و کم نقص ملی پوشان و در ادامه دفاع های خوب روی تور در این ست موجب شد تا ایران با امتیاز عجیب 25 بر 11 بتواند حریف خود را شکست دهد.
ست سوم هم بدون تغییر برای ایران آغاز شد، اما در مقابل مصری ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و موفق شدند با سرویس ها و حملات خود نتیجه بازی را 8 بر 5 به سود خود رقم بزنند تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه تیم ایران با نتیجه 13 بر 11 از حریف پیش افتاد تا شهاتا، سرمربی مصر درخواست وقت استراحت کند. پس از آن هم تیم ها در امتیاز 16 بر 13 به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم رفتند. عملکرد خوب تیم ایران ادامه داشت تا اینکه این ست هم با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد. به این ترتیب چهارمین پیروزی ایران در این دوره از مسابقات در یازدهمین دیدار رقم خورد و نهمین شکست مصر هم ثبت شد.
داورانی از ایتالیا و مکزیک قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.