هاشمی خبرداد:درخواست باخ از دکتر روحانی برای دیدار در حاشیه اجلاس سازمان ملل

هاشمی خبرداد:درخواست باخ از دکتر روحانی برای دیدار در حاشیه اجلاس سازمان ملل
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از ارسال نامه رئیس IOC به ریاست جمهوری اسلامی کشورمان و درخواست مبنی بر ملاقات و دیدار حضوری با دکتر روحانی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خبرداد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن اعلام این خبر افزود:رئیس جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه دوم مهرماه به نیویورک سفرمی‌کند تا ضمن شرکت وسخنرانی درهفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد،دیدارهایی باروسای جمهور ومقامات سایرکشورهاداشته باشد.

هاشمی یادآور شد:در همین خصوص توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC)با ارسال نامه ای از دکتر حسن روحانی درخواست کرد درصورتیکه برنامه فشرده شما این امکان را فراهم می نماید، جلسه ای مشترک همزمان با این رویداد داشته باشیم تا طی آن در خصوص توسعه ورزش ایران  در سطح بین المللی و همچنین سایر موضوعات مورد نظر بپردازیم.

وی ادامه داد:باخ که بعنوان رئیس کمیته بین المللی المپیک جایگاه نماینده و ناظر دائم سازمان ملل را در اختیار دارد در این نامه خطاب به دکتر روحانی اعلام کرد که افتخار آنرا خواهم داشت که به سخنرانی بسیار مهم شما در مجمع عمومی سازمان ملل گوش فرا دهم.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و افزایش تعاملات سازنده در عرصه بین الملل و همچنین به نتیجه رسیدن مذاکرات 5 + 1 ، گفتگوها و رایزنی های کشورها و مقامات مختلف برای دیدار با مقامات بلند پایه کشورمان افزایش یافته که در همین راستا بالاترین مقام ورزش جهان نیز خواستار ملاقات با رئیس جمهوری اسلامی ایران گردید.


۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.