راهیابی تنیسورهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمان کشوری پسران

راهیابی تنیسورهای برتر به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمان کشوری پسران
۱۶ تنیسور برتر راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمان کشوری پسران مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون: چهارمین روز رقابت های قهرمان کشوری پسران به میزبای هیئت تنیس آذربایجان شرقی پیگیری شد و در پایان تیم های برتر معرفی و نفرات راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بخش انفرادی مشخص شدند.

بر این اساس در بخش تیمی آذربایجان شرقی (ب) با نتیجه ۲ بر یک مقابل تهران یک به برتری رسید، فارس و ایلام با همین نتیجه مقابل تیم های توابع تهران و اصفهان شکست خوردند و خراسان رضوی با نتیجه ۲ بر صفر قم را مغلوب کرد.

همجنین در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۲ سال یازده دیدار برگزار شد و در نهایت علی اسفندیار پور، اهورا رضایی، محمد حسین یوسف زاده، امیر علی قوام، منداد غیبی، محمد بابایی، سهراب مرادی، آرگین تارینیان، آریو جوادی، پدرام توکلی و عرفان مظاهری و در رده سنی زیر ۱۴ سال با انجام ۱۰ بازی محمد علی ممقانی، حمید رضا محمدی، عرفان درویش، آریا حیدری، یونس قیصری، ماهان میر معزی، سهراب دگمه چین، سینا یوسف زاده، محمد کتیبه و عرفان قاسملو با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی بازیها راه یافتند.

یاد آور می شود: سرداوری مسابقات بر عهده مجید چرندابی است و ثمر جوانکار به عنوان دستیار و المان اسماعیل پور، حسین رنج بر دوست، داور پناه، اصغر پیروی و گیتی ایران تاج به عنوان داور ر این تورنمنت حضور دارند.

۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.