ندلکو روسی فاتح هفته پایانی فیوچرز تهران شد

ندلکو روسی فاتح هفته پایانی فیوچرز تهران شد
تنیسورهای آلمان و روسیه به فینال هفته نهم و پایانی مسابقات بین المللی فیوچرز رسیدند و ندلکو روسی مقام اول مسابقات را از آن خود کرد .

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس:؛ هفته پایانی مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در بخش انفرادی با شکست نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی همراه بود و نمایندگان آلمان و روسیه به فینال هفته آخر رسید و امروز ایوان ندلکو روسی با نتیجه دو بر صفر توانست لون شوت آلمانی را شکست دهد و فاتح هفته آخر فیوچرز تهران شد و در فینال ۲ نفره نیز تیم نماینده کشورمان نائب قهرمان شد .

همچنین در بخش ۲ نفره نیز تیم توماس فانکات از استرالیا و امیر والا معدنچی در فینال به مصاف تنیسورهای فرانسوی رفتند و نتیجه را ۳-۶ و۱-۶ واگذار کردند و نائب قهرمان شدند .

این رقابت ها امروز  با انجام دیدار نهایی بخش انفرادی در مجموعه ورزشی آزادی به صورت زنده ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه ورزش به پایان  رسد و جایزه ۱۰ هزار دلاری به نفرات برتر  توسط رییس فدراسیون و جمعی از روئسای کمیته های فدراسیون به نفرات برتر  اهداء  شد.

یاد آور می شود:مدیریت مسابقات بر عهده امیر صدری است و عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان به عنوان سرداور و آرا سوکزیان، محمد سریزدی، محسن خداپرست، سینا ابراهیمیان ، امین مهدویان (داوران نشان سفید) علی تهرانی و آرمین آزادپور نیز به عنوان داور حضور دارند.

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.