فینالیست های جام ووشوی پارس مشخص شدند

فینالیست های جام ووشوی پارس مشخص شدند
با انجام رقابت های دور نیمه نهایی جام پارس، نفرات فینالیست بخش ساندا معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، پنجمین دوره رقابت های بین المللی ووشوی جام پارس از صبح دیروز ( شنبه) با حضور نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و ایران آغاز شد. ایران به عنوان میزبان این رقابت ها با دو تیم پارس جنوبی و منتخب ایران به مصاف رقیبان رفته است.

رقابت های دور نیمه نهایی جام پارس در بخش ساندا صبح امروز (یکشنبه 29 شهریور ماه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد تا نفرات راه یافته به فینال مشخص شوند.

در وزن 56 کیلوگرم، مسعود انصاری از تیم منتخب ایران با غلبه بر علی بختیاری از تیم پارس جنوبی ایران، به فینال راه یافت. وی باید با لاشرام بوچاندرا از هند مصاف دهد.
در وزن 60 کیلوگرم، فرود ظفری از پارس جنوبی ایران رستم کاکرایف از روسیه را از پیشرو برداشت تا در فینال با عرفان آهنگریان از تیم منتخب ایران مواجه شود.
در وزن 65 کیلوگرم، جعفر شیرزاد از پارس جنوبی ایران بر افشین سلیمی از تیم منتخب ایران غلبه کرد تا کلمنته تابگورا از فیلیپین را در فینال پیشروی خود ببیند.
در وزن 70 کیلوگرم، محمد محسن سیفی از پارس جنوبی بر حریفی از ویتنام فائق آمد تا در فینال موکش از هند را ملاقات کند.
در وزن 75 کیلوگرم، سجاد عباسی از پارس جنوبی ایران علمگیر خان از پاکستان را شکست داد تا برای فینال به مصاف راجانی دئوری از هند رود.
در 80 کیلو میلاد عارفی از پارس جنوبی ایران راجیندر سینگ از هند را مغلوب کرد تا به فینال برسد. در دیگر سو، یزدان میرزایی از منتخب ایران با حسین واحد از عراق مواجه شد و به پیروزی رسید تا با دیگر ایرانی حاضر در این وزن برای طلا بجنگد.
در 85 کیلوگرم، امیر فضلی از پارس جنوبی ایران ارسلان بکتیمورف از روسیه را از پیشرو برداشت تا در فینال با کبیر خان مواجه شود.
در 90 کیلوگرم، حمید قلی پور از پارس جنوبی ایران با روسان ابراهیمف از روسیه روبرو شد تا با شکست وی برای مدال طلا با ریابف از قزاقستان روبرو شود.
در به علاوه 90 کیلوگرم، آرمان بازریاری از پارس جنوبی توانست کارل آلبرکسون از سوئد را از پیش رو بردارد. وی در فینال با صلاح الدین نیازی از افغانستان مواجه خواهد شد.
دیدارهای مرحله نهایی بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.
 

۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.