سلیمی: امیدوارم امسال مدال طلای جهان را پس بگیرم

سلیمی: امیدوارم امسال مدال طلای جهان را پس بگیرم
قهرمان المپیک وجهان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوار م با دعای مردم و ورزش دوستان از آمریکا با دست پر به کشورمان بازگردم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ بهدا سلیمی که در هفته اول رقابتهای لیگ با مهار وزنه های 200 کیلوگرم در یکضرب و 240 کیلوگرم در دوضرب به حدنصاب مجموع 440 رسید در خصوص مسابقات لیگ برتر  گفت: با توجه به اینکه در اوج فشار تمرینات  قرار داریم در روز رکوردگیری فشار زیادی را متحمل نشدم. البته شرایط راضی کننده است. خوشبختانه تا به امروز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و همه شرایط به نحو احسن از سوی فدراسیون برای ما فراهم شده است.

قهرمان المپیک و جهان در خصوص برگزاری لیگ برتر وزنه برداری و شرکت ملی پوشان در این دوره مسابقات تاکید کرد: سال گذشته قبل از مسابقات جهانی در بازی های آسیایی و لیگ برتر شرکت کردم و این لطمه بزرگی به من زد اما امسال خوشبختانه فدراسیون حمایت می کند. رقابتهای لیگ برای ما در محل اردو برگزار می شود و با کمترین حاشیه کار می کنیم. در کل شرایط نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است.

قوی ترین وزنه بردار جهان در خصوص گرفتن مدال طلای رقابتهای جهانی آمریکا گفت: امیدوارم امسال مدال طلای جهان را پس بگیرم. برنامه تمرینی خوبی را تاکنون توانسته‌ایم پشت سر بگذاریم و با برنامه توکلی و همکارانش پانزوان و بیرانوند و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان توانستند به آمادگی خوبی برسند. امیدوارم با دعای مردم  و ورزش دوستان از آمریکا با دست پر به کشورمان بازگردیم.

۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.