ووشوکاران ایران حریفان خود در جام پارس را شناختند

ووشوکاران ایران حریفان خود در جام پارس را شناختند
مراسم قرعه کشی و وزن کشی رقابت های بین المللی ووشوی جام پارس امروز جمعه برگزار و ووشوکاران ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، پنجمین دوره رقابت های بین المللی جام پارس با حضور 200 ورزشکار و مربی از ایران، آمریکا، روسیه، سوئد، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بلغارستان، گرجستان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، عراق، قزاقستان، پاکستان، فیلیپین، ترکمنستان، ویتنام و افغانستان، در روزهای شنبه و یکشنبه (28 و 29 شهریور ماه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
مراسم قرعه کشی و وزن کشی این رویداد بین المللی صبح امروز برگزار شد و سانداکاران پارس جنوبی و تیم منتخب ایران به شرح زیر حریفان خود را شناختند:

در وزن 56 کیلوگرم، علی بختیاری از منتخب ایران به مصاف نماینده افغانستان می رود. مسعود انصاری از پارس جنوبی در دور نخست استراحت خواهد داشت.
در وزن 60 کیلوگرم، عرفان آهنگریان از منتخب ایران در نخستین مبارزه سانداکاری از ترکمنستان را پیشروی دارد. فرود ظفری از پارس جنوبی با نماینده ویتنام رقابت می کند.
در وزن 65 کیلوگرم، افشین سلیمی از منتخب ایران استراحت خواهد داشت و جعفر شیرزاد از پارس جنوبی با حریفی از جمهوری آذربایجان مبارزه خواهد کرد.
در وزن 70 کیلوگرم، منتخب ایران نماینده ای ندارد و محسن محمدسیفی از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست، با نماینده ترکمنستان مصاف می دهد.
در وزن 75 کیلوگرم، تیم منتخب ایران نماینده ای ندارد. سجاد عباسی از پارس جنوبی در گام نخست با حریفی از عراق رودررو می شود.
در وزن 80 کیلوگرم، یزدان میرزایی از منتخب ایران با پاکستان روبرو می شود و میلاد عارفی مقام از پارس جنوبی با سانداکار ترکمنستانی رقابت می کند.
در وزن 85 کیلوگرم، امیر فضلی از پارس جنوبی با هند مصاف می دهد. منتخب ایران در این وزن هم نماینده ای ندارد.
در وزن 90 کیلوگرم، منتخب ایران نماینده ای ندارد. حمیدرضا قلی پور از پارس جنوبی با عراق مبارزه می کند.
در وزن به علاوه 90 کیلوگرم، آرمان بازیاری از پارس جنوبی پس از استراحت در دور نخست، با برنده ترکمنستان و سوئد مبارزه می کند.

۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۴:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.