طی ارسال نامه ای به شیخ احمد مطرح شد؛تقدیر کیومرث هاشمی بواسطه توجه شورای المپیک آسیا به در خواست تهران

طی ارسال نامه ای به شیخ احمد مطرح شد؛تقدیر کیومرث هاشمی بواسطه توجه شورای المپیک آسیا به در خواست تهران
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با ارسال نامه ای به رئیس شورای المپیک آسیا،از توجه ویژه وی به درخواست کمیته ملی المپیک ایران مبنی بر تغییر زون ورزش ایران از غرب آسیا به آسیای مرکزی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان صبح امروز با ارسال نامه ای به شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا OCA از توجه ویژه وی به ایران و درخواست کمیته ملی المپیک تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه فوق آمده است:

ابتدا جا دارد انتخاب مجدد حضرتعالی را به عنوان رئیس شورای المپیک قاره کهن تبریک و تهنیت گفته و برایتان آرزوی موفقیت و پیروزی داشته باشم.چه بسا حضور مجدد جنابعالی در این سمت می تواند،زمینه پیگیری تصمیمات صحیح و درستی که موجب درخشش ورزش کشورهای این قاره در رویداد بزرگی همچون المپیک می شود را فراهم نماید.

انتخاب مجدد حضرتعالی با رای حداکثری نشان دهنده اعتماد دست اندرکاران ورزش کشورهای آسیایی به شما و برنامه هایتان می باشد که بدون تردید می تواند زمینه ساز موفقیت های هر چه بیشتر این قاره در سطح ورزش جهان باشد.

همچنین جا دارد از پیگیری و تلاش حضرتعالی در به نتیجه رسیدن درخواست کمیته ملی المپیک ایران مبنی بر تغییر زون ورزش ایران از غرب آسیا به آسیایی مرکزی که در نشست هیات اجرای OCA که اردیبهشت ماه در تهران مطرح گردید تشکر نمایم.

بی شک این تغییر زون می تواند ورزش ایران و بالطبع 6 کشور دیگر آسیایی مرکزی و میانه را تحت تاثیر قرار دهد. چرا که 7 کشور این منطقه،مشترکات فرهنگی،تاریخی،اقلیمی و زبانی فراوانی دارند و همه آنها می تواند در ایجاد تعاملات سازنده و همکاری های فی مابین دخیل باشد.

گفتنی است:اعضای هیات رئیسه،هیات اجرایی و مجمع عمومی شورای المپیک آسیا طی روزهای سه شنبه وچهارشنبه هفته گذشته با درخواست کمیته ملی المپیک ایران مبنی بر خروج ازغرب آسیا و پیوستن به زون آسیای مرکزی موافقت کردند.

این درخواست از سوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و در نشست OCA که اردیبهشت ماه امسال به میزبانی ایران برگزار شد مطرح شده بود.

 

۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.