دعوت نامه رسمی گرجستان برای ایران؛اردوی مشترک تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با آمریکا و آلمان در گرجستان

دعوت نامه رسمی گرجستان برای ایران؛اردوی مشترک تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با آمریکا و آلمان در گرجستان
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابرکه برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می شود، مهرماه آینده اردویی مشترک با ملی پوشان گرجستان، آمریکا و آلمان در گرجستان برگزار خواهد کرد. حضور در این اردو با دعوت رسمی گرجستانی ها انجام می شود.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، ملی پوشان شمشیرباز اسلحه سابر که پس از حضور در چند رویداد بین المللی و تاثیرگذار در کسب سهمیه المپیکی، یک ماه استراحت داشتند چند روزی است که تمرینات خود را در تهران و زیر نظر سرمربی تیم یعنی پیمان فخری از سر گرفته اند.

این ملی پوشان طی ماه های آینده برای قطعی کردن سهمیه المپیک خود در 6 رویداد بین المللی شرکت می کنند که اولین آن مسابقات جام جهانی کلاس آ کرجستان است. اما پیش از حضور در این رقابت ها، ملی پوشان شمشیرباز اسلحه سابر در اردویی مشترک در گرجستان نیزشرکت خواهند کرد.

ارتقای سطح شمشیربازی ایران و موفقیت های اخیری که ملی پوشان این رشته به خصوص در اسلحه سابر کسب کرده اند، منجر به دعوت آنها توسط مسئولان شمشیربازی گرجستان به حضور در اردوی مشترک در این کشور شده است. در این اردوی مشترک ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر آمریکا و آلمان نیز حضور دارند.

مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی و سجاد پورسلمان بازیکنانی هستند که برای شرکت در اردوی مشترک گرجستان 12 مهرماه راهی این کشور می شوند. آنها پس از حضور 5 روزه در این اردوی مشترک از 18 مهرماه دیدارهای خود در مسابقات گرجستان را آغاز می کنند.

۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.