قهرمانی فیوچرز پس از 9 سال به خانه برگشت؛ایرانی ها هم قهرمان شدند هم نائب قهرمان

قهرمانی فیوچرز پس از 9 سال به خانه برگشت؛ایرانی ها هم قهرمان شدند هم نائب قهرمان
تنیسورهای کشورمان با درخشش در رقابت های بین المللی فیوچرز جام قهرمانی و عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیوون تنیس؛ در حالی فینال هفته هشتم رقابت های بین المللی فیوچرز در بخش ۲ نفره در زمین های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که با عملکرد خوب نمایندگان کشورمان ۳ ایرانی به این مرحله راه یافتند.

در دیدار پایانی این رقابت ها امیر والا معدنچی از ایران به همراه توماس فانکات از استرالیا به مصاف البرز اخوان و محسن حسین زاده رفتند و در نهایت با نتیجه ( ۴-۶ (۴) ۶-۷ ) پیروز شدند تا یک ایرانی پس از ۹ سال قهرمان و تیم ملی کشورمان نیز نائب قهرمان شود.

همچنین در بخش انفرادی نیز ۲ دیدار برگزار شد و در نهایت تونی اندروئیچ با نتیجه ( ۳-۶ و ۴-۶ ) مقابل متئو مافیا شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند و در دیگر دیدار این مرحله ایوان ندلکو از روسیه انصراف داد تا بار دیگر ماکسیم ژانویر از فرانسه به دیدار پایانی راه یابد.

به این ترتیب امروز با برگزاری دیدار پایانی مابین تنیسورهای فرانسه و ایتالیا پرونده هفته هشتم بسته می شود.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم های ملی، امیر صدری مدیر مسابقات ، سعید احمدوند سرمربی تیم ملی ، سیف ا.. بهزاد پور مربی تیم ملی حضور داشتند و در نهایت با اهداء جوایز نقدی و غیر نقدی از تنیسورهای برتر تقدیر شد.

همچنین جدول مقدماتی هفته نهم نیز برگزار شد و در نهایت ۳۲ تنیسور راه یافته به راند اول بازیها مشخص شدند.

این پیکارها به مدت ۳ هفته در ۲ بخش انفرادی و ۲ نفره برگزار می شود و در پایان هر هفته مبلغ ۱۰ هزار دلار به عنوان جایزه نقدی به نفرات برتر اهداء می شود.
یاد آور می شود:مدیریت مسابقات بر عهده امیر صدری است و عهده علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان به عنوان سرداور و آرا سوکزیان، محمد سریزدی، محسن خداپرست، سینا ابراهیمیان ، امین مهدویان (داوران نشان سفید) علی تهرانی و آرمین آزادپور نیز به عنوان داور حضور دارند.

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.