محمدرضا مقصودلو:کبدی با ورود به مدارس پیشرفت چشمگیری می کند

محمدرضا مقصودلو:کبدی با ورود به مدارس پیشرفت چشمگیری می کند
رئیس فدراسیون کبدی ایران گفت: به منظور توسعه و تعمیم رشته کبدی در میان دانش‌آموزان، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، محمدرضا مقصودلو در مراسم افتتاحیه جشنواره همگانی کردن ورزش کبدی که در ورزشگاه شهدای منطقه نیروگاه برگزار شد با اشاره به اهداف این جشنواره اظهار کرد: حضور در میادین ورزشی به ویژه مسابقات بین‌المللی یکی از هدف‌های مهم توسعه این ورزش محسوب می‌شود.

وی افزود: لازم است برای حضور قوی تیم‌های ملی آقایان و بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی، پشتوانه‌ای خوب در داخل کشور داشته باشیم.
رئیس فدراسیون کبدی ایران با بیان اینکه رشته کبدی، دو مدال آسیایی برای ایران به ارمغان آورده است گفت: اجلاس جهانی این رشته ورزشی هم چندی پیش در هند برگزار و مقرر شد لیگ جهانی کبدی از بهمن‌ ماه آغاز بکار کند.

وی ادامه داد: تلاش‌ها برای المپیکی شدن کبدی در حال انجام است و راه‌اندازی لیگ جهانی، در همین راستا صورت گرفته است.
مقصودلو با اشاره به اینکه درصدد هستیم برخی مسابقات لیگ جهانی کبدی را در قم برگزار کنیم خاطرنشان کرد: قم در رشته کبدی پیشرفت‌های خوبی داشته و در حال حاضر، جزو 12 تیم ساحلی کبدی لیگ برتر به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون کبدی ایران عنوان داشت: به منظور توسعه و تعمیم رشته کبدی در میان دانش‌آموزان، تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شده و نخستین دوره مسابقات دانش‌آموزی در مقطع اول دبیرستان به زودی در رامسر برگزار خواهد شد.
وی افزود: در بخش دانشجویی هم انجمن ورزش دانشجویان راه‌اندازی شده و مسابقات ویژه دانشجویی هم به زودی برگزار می‌شود.

مقصودلو خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره تاکید کرد: یقین بدانید که در صورت تمرین و ممارست در رشته ورزشی کبدی، می‌توانید در مسابقات بین‌المللی هم صاحب مدال و موقعیت خوبی شوید و فدراسیون کبدی هم زمینه مساعد برای پشرفت شما را فراهم خواهد کرد و در این راستا، برنامه‌های مدونی برای ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال شده است

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.