رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛قاسمی به مقام پنجم رسید

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛قاسمی به مقام پنجم رسید
در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در لاس وگاس آمریکا، علی رضا قاسمی به مقام پنجم رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 74 کیلوگرم علی رضا قاسمی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی در دور اول لومیا از ایتالیا را با نتیجه 12 بر یک شکست داد. وی در دور بعد مقابل یوگنی نیدلکو از مولداوی قهرمان رقابت های دانشجویان جهان با نتیجه نزدیک 4 بر 4 پیروز و راهی دور سوم شد.

قاسمی در دور سوم با جامبر کویلاشویلی از گرجستان نفر سوم بازی های اروپایی روبرو شد و با پیروزی 3 بر 2 حریف جردن باروز از آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در مسابقه با باروز قهرمان المپیک و چند دوره جهان مسابقه خوبی را به نمایش گذاشت اما با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور باروز در دیدار فینال به گروه شانس مجدد رفت.

قاسمی در این مرحله مقابل برژوژوفسکی از لهستان نفر پنجم جهان با نتیجه 8 بر 3 به برتری رسید و علاوه بر کسب سهمیه المپیک به دیدار رده بندی راه یافت. وی برای کسب مدال برنز مقابل انورگودیف روس قهرمان بازی های اروپایی با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و پنجم شد.، قاسمی در این وزن سهمیه حضور در المپیک را کسب کرد.

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.