رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛رحیمی صاحب مدال نقره شد

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛رحیمی صاحب مدال نقره شد
در روز سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در لاس وگاس آمریکا، حسن رحیمی با شکست مقابل خنچیگاشویلی گرجستانی به مدال نقره دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در دور اول مقابل میجاس از ونزوئلا با نتیجه نزدیک 4 بر 3 به برتری رسید. وی در دور دوم  اسداله لاچینوف کشتی گیر روسی الاصل بلاروس را با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد.

رحیمی در دور سوم آنتونی راموس از آمریکا را در یک کشتی حساس و نفسگیر با نتیجه 3 بر یک شکست داد. حریف وی در مرحله یک چهارم نهایی هاک جین جانگ از کره شمالی، قهرمان بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی در یک کشتی حساس و نفسگیر با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد و سهمیه المپیک را کسب کرد.

رحیمی در مرحله نیمه نهایی مقابل ویکتور لبدف قهرمان جهان از روسیه با اقتدار و با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید. وی در دیدار فینال مقابل دیوید خنچیگیاشویلی کشتی گیر مطرح گرجستانی و دارنده دو مدال نقره المپیک و جهان در حالی که با نتیجه 4 بر 3 ازحریف پیش بود، با نتیجه 4  بر 5 نتیجه را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید.

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۰۶:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.