مسابقات اهداف پروازی قهرمانی جهان ایتالیا؛پایان کار ۳ نماینده کشورمان در رشته تراپ بانوان

مسابقات اهداف پروازی قهرمانی جهان ایتالیا؛پایان کار ۳ نماینده کشورمان در رشته تراپ بانوان
اولین روز از مسابقات اهداف پروازی قهرمانی جهان در رشته تراپ بانوان در حالی برگزار شد که نمایندگان کشورمان در بخش تیمی توانستند در جایگاه بیست و یکم جهان بایستند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، اولین روز از مسابقات قهرمانی جهان دیروز در شهر لوناتو- ایتالیا در رشته تراپ بانوان برگزار شد و طی آن ۸۹ ورزشکار از ۲۳  تیم در این رقابتها حضور داشتند که تیم ملی کشورمان با ترکیب شیوا فرح پور، مرضیه پرورش نیا و سپیده سیرانی به رقابت با حریفان خود رفتند.

در این مسابقه حساس که در سه راند برگزار شد، مرضیه پرورش نیا با امتیاز ۶۳ نفر پنجاه یکم ، سپیده سیرانی با امتیاز ۶۱ نفر پنجاه هشتم و شیوا فرح پور با امتیاز ۵۰ در رده  هشتاد و هفتم این رشته قرار گرفتند.

اما در رده بندی تیمی، تیم کشورمان با ترکیبی بسیار جوان و در حالی که تجربه مسابقات بین المللی زیادی نداشتند، توانست از بین ۲۳ تیم برتر جهان در جایگاه ۲۱ بایستد و  تیم های انگلستان، فنلاند و روسیه رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در رده بندی انفرادی نیز کشورهای اسپانیا، روسیه و کره شمالی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

اما این مسابقات در حالی ادامه دارد که دیروز روز اول مسابقات تراپ مرادن برگزار شد  و بابک یگانه و محمد حسین پرورش نیا دو نماینده کشورمان هستند که امروز به مصاف حریفان خود می روند.

مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا با حضور ۹۱ کشور جهان و ۷۸۰ ورزشکار در شهر لوناتو- ایتالیا از۱۸ لغایت ۲۶ شهریورماه برگزار می شود.

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.