رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛رحیمی، قاسمی، یزدانی و هادی رقبای خود را شناختند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛رحیمی، قاسمی، یزدانی و هادی رقبای خود را شناختند
مراسم وزن کشی چهار وزن پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر دیروز(جمعه) به وقت محلی در لاس وگاس آمریکا برگزار شد و چهار نماینده کشورمان که با قرعه های دشواری روبرو شدند از ساعت 21:30 امشب به مصاف رقبا می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در دور اول به مصاف میجاس از ونزوئلا می رود. وی در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار لاچینوف ازبلاروس و نماینده کاستاریکا مسابقه می دهد. در این وزن 44 نفر حضور دارند و راموس از آمریکا، شاوتاکوف از ازبکستان، جانگ از کره شمالی، نویف از تاجیکستان، کیم از کره جنوبی، کومار از هند، لبدف از روسیه، بونه از کوبا و ندیر بیکوف از قرقیزستان در گروه نماینده ایران هستند.

در وزن 70 کیلوگرم که 33 نفر وزن کشی کردند، حسن یزدانی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با جانگ از کره جنوبی مسابقه می دهد.، وی در صورت برتری در دور سوم با برنده مسابقه کایروف از بلغارستان و نماینده اکوادور مبارزه می کند. تلاشادزه از گرجستان، گرین از آمریکا و نماینده اوکراین در گروه یزدانی هستند.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضا قاسمی در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی در دور اول با لومیا از ایتالیا روبرو می شود و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان مولداوی و سریلانکا مصاف می دهد.جردن باروز از آمریکا، ایوانف از بلغارستان، کویلاشویلی از گرجستان، حسن اف از آذربایجان، انور گودیف از روسیه، علی شعبان اف از بلاروس، و قربان اف از ازبکستان در گروه قاسمی هستند.در این وزن 42 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 125 کیلوگرم که 32 نفر وزن کشی کرده اند، پرویز هادی که در آخرین روزهای حضور در رقابت های جهانی با مصدومیت از ناحیه پا مواجه شد در نخستین تجربه حضور در آوردگاه جهانی، در دور نخست به مصاف الکسی شیماروف از بلاروس قهرمان جهان مسابقه می دهد و در صورت برتری با برنده مسابقه گوگلایف از اسلواکی و آناگولوف از تاجیکستان پیکار می کند.، بلال ماخوف از روسیه، شبانبای از قزاقستان، سزار اکگول از ترکیه و نماینده ارمنستان در گروه هادی هستند.

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۷:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.