رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛عباس طحان به مقام پنجم رسید

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛عباس طحان به مقام پنجم رسید
در روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، عباس طحان در اولین تجربه حضور در رقابت های جهانی به مقام پنجم رسید و سهمیه المپیک را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 97 کیلوگرم عباس طحان در دور اول مقابل جوزف جالوویار از اسلوواکی با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم ژئو ژانگ از چین نفر پنجم آسیا را 11 بر صفر شکست داد و راهی دور سوم شد.

طحان در این مرحله مقابل ابراهیم بلوکباشی از ترکیه با نتیجه 12 بر 2 به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی در مبارزه با موسی یف ازقرقیزستان قهرمان آسیا و نفر دوم بازی های آسیایی در حالی که تا 15 ثانیه پایانی با نتیجه 4 بر صفر عقب بود، درلحظات پایانی با نتیجه 4 بر 4 به برتری دست یافت و علاوه بر حضور در مرحله نیمه نهایی سهمیه حضور در المپیک را نیز کسب کرد.

طحان در مرحله نیمه نهایی مقابل فردریک اسنایدر از آمریکا با نتیجه 3 بر 6 باخت و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این مسابقه برابر پاول اولینیک از اوکراین با نتیجه 2 بر 3 شکست خورد و به مقام پنجم رسید.و در نخستین تجربه حضور در رقابت های جهانی سهمیه حضور در المپیک را کسب کرد.

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۷:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.