رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛احسان پور، کریمی و طحان رقبای خود را شناختند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛احسان پور، کریمی و طحان رقبای خود را شناختند
مراسم وزن کشی سه وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک عصر پنچ شنبه به وقت محلی در شهر لاس وگاس برگزار شد و نمایندگان کشورمان که با قرعه سختی روبرو شدند از ساعت 21:30 دقیقه امشب به مصاف رقبا می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 61 کیلوگرم که 23 کشتی گیر وزن کشی کرده اند، بهنام احسان پور در دور اول به مصاف واسیل شوپتار از اوکراین خواهد رفت که در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار آلکساندر بوگوموئف از روسیه و مایکل استنلی از کانادا مبارزه خواهد کرد.

دولت نیازبیکوف از قزاقستان، منیر رجب آکتاش از ترکیه، ریس هامفری از آمریکا، باجرانگ از هند، باتبولد از مغولستان، لومتادزه از گرجستان در گروه احسان پور هستند که کار او را بسیار سخت می کند.

در وزن 86 کیلوگرم که 43 کشتی گیر روی باسکول رفته اند، علیرضا کریمی در دور نخست با امیدجان عثمان نوف از ازبکستان دیدار خواهد کرد که در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار استفان ورب از مجارستان و پیوتر اینالوف از مولداوی مصاف خواهد کرد.

کشتی گیران قزاقستان، قرقیزستان، ابراگیم آلداتوف از اوکراین و موسی مرتض علی یف از ارمنستان و همچنین عبدالرشید سعداله یف، کشتی نامدار روس ها و قهرمان دوره قبل جهان در گروه کریمی حضور دارند که کریمی در صورت حضور در نیمه نهایی باید با سعداله یف دیدار کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 37 کشتی گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول با جوزف جالوویار از اسلوواکی مسابقه می دهد. وی در صورت پیروزی در این دیدار با برنده دیدار کشتی گیران چین و ساموآ مسابقه خواهد داد.

ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، پاولو اولینیک از اوکراین، ماگومد موسی ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند. ختاگ گازیموف و عبدالسلام گادیسوف در سوی دیگر جدول هستند.

۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.