رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛محمدی با شکست قهرمان المپیک صاحب مدال برنز شد

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا؛محمدی با شکست قهرمان المپیک صاحب مدال برنز شد
در روز اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا، سید احمد محمدی صاحب مدال برنز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، در رقابت های وزن 65 کیلوگرم، محمدی در دور نخست مقابل داوید هابات از اسلونی در تایم اول با نتیجه 12 بر صفر به پیروزی رسید.، وی در دور دوم مقابل فرانکلین از کوبا قهرمان پان آمریکن با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و راهی دور سوم شد. محمدی در این مرحله در یک کشتی حساس و نفسگیر مقابل برنت مت کالف قهرمان پان آمریکن از آمریکا با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این دیدار مقابل گئورگی بوچار از رومانی نفر پنجم بازی های اروپایی سال 2015 با نتیجه 6 بر یک به برتری دست یافت. محمدی در مرحله نیمه نهایی برابر فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل تیم ایتالیا دارنده مدال برنز جهان و نفر دوم بازی های اروپایی 2015 در حالی که 2 بر صفر پیش بود در یک لحظه غفلت ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. چامیزو در دیدار مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر 5 از سد طغرل عسکراف قهرمان المپیک از آذربایجان گذشت.

محمدی برای کسب مدال برنز مقابل طغرل عسکراف قهرمان المپیک از آذربایجان در کمتر از 4 دقیقه با نتیجه 15 بر 5 به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد و سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. در دیدار فینال نیز فرانک چامیزو در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 از سد نوروزاف ازبک گذشت و قهرمان شد.


-رده بندی انفرادی وزن 65 کیلوگرم و اسامی نفراتی که سهمیه المپیک را کسب کردند به شرح زیر است:


وزن 65 کیلوگرم: 1- فرانک چامیزو(ایتالیا) 2- اختیار نوروزاف(ازبکستان) 3- سید احمد محمدی(ایران) و سوسلان رومانوف(روسیه) 5- طغرل عسکراف(آذربایجان) و ماندراخان گانزوریک(مغولستان)

۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.